٧ هزار فرصت شغلی برای بهبود یافتگان  اعتیاد ایجاد شد

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بیش از7 هزار فرصت شغلی طی ١٠ ماهه امسال برای بهبود یافتگان إیجاد شد که بخش مهمی ازآن با همکاری خیرین و فعالان اقتصادی محقق شده است.

به گزارش ایسکانیوز پرویز افشار در نشست ١١٠ سازمان مردم نهاد با دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر که در مکان فرهنگی شقایق برگزار شد، افزود: در حال حاضر ١١٠ سمن(سازمان مردم نهاد) فعال در حوزه اعتیاد بطور ملی در سراسر کشور فعالیت می کنند که ثبت ملی شده اند.
وی با تقسیم بندی سمن ها به سطح یک ، دو و سه کشوری افزود: همه این سمن ها در زمینه بهبود معتادان و کمک به آنان آموزش دیده اند و بطور استاندارد در سطح ملی فعالیت می کنند.
افشار با اشاره به برخی مشکلات سمن ها گفت: مشکلات این سمن ها از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال پیگیری است ضمن اینکه قول می دهیم تا عملکرد سمن ها را درکمک به بهبود معتادان به رخ جهانیان بکشانیم تا اقدام آنها بازتاب جهانی پیدا کند.

در حال حاضر ١١٠ سمن(سازمان مردم نهاد) فعال در حوزه اعتیاد بطور ملی در سراسر کشور فعالیت می کنند که ثبت ملی شده اند


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در بخش دیگر سخنانش گفت: بنا داریم تا در جشن گل ریزان امسال از خیرین اقتصادی کمک بگیریم تا علاوه بر آزاد سازی زندانیان و کمک به بی بضاعتان به اشتغال زایی معتادان بهبود یافته کمک شود.

ایرنا


700


کد خبر: 911164

وب گردی

وب گردی