رونمایی از فیلم «در وجه حامل» با حضور هنرمندان در ایوان شمس

اکران خصوصى فیلم سینمایى «در وجه حامل» شامگاه دوشنبه ٧ اسفند با حضور هنرمندان و اهالى رسانه در سالن ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومى این پروژه، فیلم سینمایى «در وجه حامل» به کارگردانى بهمن کامیار و تهیه کنندگى مصطفى کیایى که یکى از فیلم هاى جامانده از سى و ششمین جشنواره فیلم فجر بود، شامگاه دوشنبه ٧ اسفند اکران شد.

این فیلم با حضور عوامل تهیه کننده و هنرمندان سینما و همچنین منتقدان و اهالى رسانه در سالن ایوان شمس به نمایش درآمد و مورد استقبال واقع شد.

فرهاد اصلانى، ژاله صامتى، ایرج سنجرى، رویا جاویدنیا، مصطفى کیایى، غلامرضا موسوى، رضا درمیشیان، هوشنگ گلمکانى، مهرداد صدیقیان، الهام پاوه نژاد، نگار عابدى، پردیس احمدیه، مجتبى پیرزاده، بابک بهشاد، حامد ثابت، محسن دارسنج، نوید محمودى، ملیکا شریفى نیا، سیاوش اسعدى، محمد حمزه اى، احسان بیگلرى، مهدی گلستانه، مرتضى على عباس میرزایى، اکتاى براهنى، ابراهیم ایرج زاد، مازیار فکرى ارشاد، محمدرضا لطفى، شیرین اسماعیلی، امیرحسین ترابی، ندا جبرائیلی، معصومه رحمانی، رضا مرتضوی و پدرام علیزاده از مهمانان حاضر در مراسم بودند.

«در وجه حامل» پس از «مرداد» به عنوان دومین فیلم سینمایى بهمن کامیار در مقام کارگردان محسوب مى شود که در فضایى اجتماعى تولید شده است.

این فیلم به داستان زندگى یک زن با بازى ژاله صامتى مى پردازد که بحرانى در زندگى او به وجود آمده و در پى کشف دلایل آن است. بازى ژاله صامتى در این فیلم به عنوان یکى از نقاط برجسته این فیلم مورد توجه سینماگران و اهالى رسانه قرار گرفت.

پروانه نمایش «در وجه حامل» صادر شده و طبق برنامه ریزى ها و اعلام تهیه کننده و کارگردان، قرار است این فیلم در بهار سال ٩٧ در سینماهاى کشور اکران شود و همزمان مقدمات اکران بین المللى این فیلم و همچنین حضور در جشنواره هاى بین المللى نیز فراهم خواهد شد.

502

کد خبر: 911190

وب گردی

وب گردی