امیر عبدالهیان: ایران اجازه هیچ ‌گونه تحرکی از سوی اسرائیل  را نمی دهد

مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه غرب آسیا برای ما از حساسیت خاصی برخوردار است گفت: ایران اجازه نخواهد داد تا اسرائیل امنیت  منطقه غرب آسیا را به بازی بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز ؛ حسین امیرعبدالهیان مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل صبح امروز در نشست خبری نخستین جشنواره بین المللی " ساعت شنی" که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد در تشریح اهداف برگزاری این جشنواره گفت: اولین جشنواره ساعت شنی با همت نهادها، مجموعه های مختلف و نهادهای مردمی حامی فلسطین در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: آنچه که سبب ساز اجرایی شدن این ایده شد وجود تحولات منطقه ای در نظام بین الملل است که با توجه به حساسبت خا در این مقوله این نیاز دیده شد تا این جشنواره به مرحله اجرایی خود برسد.

امیر عبدالهیان در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا در دوران پسا داعش همچنان به دنبال اجرایی کردن اهداف خود در منطقه غرب آسیا باشد اظهار داشت:مثلث ریاض،تلاویو و واشنگتن که اتحاد نانوشته ای را در حوزه بیداری اسلامی در غرب آسیا دنبال می کنند در ماه های اخیر بسیار علنی و آشکار برنامه های خود را عملیاتی و اجرایی میکنند.

وی ادامه داد: رژیم نامشروع اسرائیل در منطقه تحرکاتی را رقم زده است که کاملا بطور آشکارا در کنار گروه های تکفیری در عراق و سوریه قرار دارد و بر این باور خود هزینه های هنگفتی را صورت داده است.

امیر عبدالهیان با تاکید بر اینکه منطقه غرب اسیا برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل و حامیان او هیچ گونه اجازه ای نخواهد داد تا امنیت منطقه بخصوص غرب آسیا را به بازی بگیرد.


کد خبر: 911202

وب گردی

وب گردی