از 241  نفر اراذل و اوباش دستگیر شده 63  نفر زیر 18سال بودند !

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۴۱ نفر از اراذل و اوباش تهران خبر داد و گفت: متأسفانه ۶۳ نفر نوجوانان زیر ۱۸ سال بوده که پس از دستگیری تحویل خانواده‌های خود شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت که توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه سلسله عملیاتهای پلیس علیه اراذل و اوباش از روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی عملیات گسترده‌ای در سراسر پایتخت به اجرا درآمد و طی آن 78 عملیات برگزار شد و 98 واحد صنفی که عمدتا پاتوق این افراد بود از جمله باشگاه‌های بدنسازی و قهوه خانه‌ها مورد نظارت و کنترل قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس عملیات روز گذشته 241 نفر از اراذل و مزاحمین نوامیس در محلات مختلف دستگیر شدند که در این میان 40 نفر از دستگیر‌شدگان جزو افرادی بودند که مردم خواستار دستگیری آنها شده بودند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این عملیات 54 پارک و تفرجگاه نیز پاکسازی شد،گفت: این افراد عمدتا دارای جرایم مختلف از جمله چاقوکشی، اردوکشی، زورگویی با سلاح، تخریب اموال مردم درگیری دسته جمعی و خرید و فروش مواد محترقه بودند که از میان این افراد متأسفانه 63 نفر نوجوانان زیر 18 سال بوده که پس از دستگیری تحویل خانواده‌های خود شدند.

رحیمی گفت: در این عملیات 9 قبضه سلاح جنگی کلت و لوله بلند، 170 قمه و 95 کیلو مواد محترقه دست‌ساز و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی در پایان بر برخورد قاطع پلیس با هرگونه اوباشگری تأکید کرد.

700

کد خبر: 911248

وب گردی

وب گردی