شفر: رویای من رویارویی با پرسپولیس در فینال جام حذفی بود/شاید منظور برانکو از سورپرایز یک شام دوستانه با اینفانتینو باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌، گفت: رؤیای من رویارویی با پرسپولیس در فینال جام حذفی بود اما پرسپولیس کنار رفت و این اتفاق نیفتاد در این صورت این بازی می‌توانست یک بازی خاص و ویژه حتی در آسیا شود.

به گزارش ایسکانیوز ، وینفرد شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دربی 86، گفت: می‌توانیم برنده دربی شویم و خیلی‌ از دربی‌ها را ببریم.

* از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان نکات خوبی به دست آوردم

وی افزود: در چند روز اخیر بازی‌های پرسپولیس مقابل حریفانش را دیدم، بازی با استقلال خوزستان را هم نگاه کردم، بازی خوب و جالبی بود که نکات خوبی از آن در رابطه با هر دو تیم به دست آوردم. خیلی از موقعیت‌ها داخل و خارج از محوطه جریمه به وجود آمد.

* دربی برای من یک بازی عادی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: دربی برای مردم ایران و خارج از ایران مهم است. اینکه امروز این تعداد خبرنگار در اینجا حضور دارد نشان از اهمیت دربی است. البته این مسابقه برای من یک بازی عادی مثل دیدار مقابل فولاد و سایپا محسوب می‌شود. بعد از این مسابقه دو بازی سخت و مهم مقابل العین داریم. طبیعی است که می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و همه منتظر این مسابقه هستیم.

* رویای من رویارویی با پرسپولیس در فینال جام حذفی بود

شفر در ادامه تأکید کرد: از کارت زرد سید حسین حسینی در بازی با فولاد یک مقدار غافلگیر و سورپرایز هستم.چه کار می‌توان کرد؟ رؤیای من رویارویی با پرسپولیس در فینال جام حذفی بود اما پرسپولیس کنار رفت و این اتفاق نیفتاد در این صورت این بازی می‌توانست یک بازی خاص و ویژه حتی در آسیا شود که دو تیم در فینال حذفی با یکدیگر دیدار کنند. بازی پرسپولیس مقابل السد را هم دیدم. آنها خوب بازی کردند و بهتر از سال‌ قبل یک پرسینگ مدرن انجام دادند. سال گذشته وضعیت خوب نبود و این نوع کار را عوض کردند. قبلاً هم گفته بودم لیگ ایران بسیار بهتر از گذشته شده، امیدوارم در بازی دربی ورزشگاه پُر شود و هواداران خوشحال باشند. نمی‌خواهم خیلی از دربی حرف بزنم برای ما مهمتر از همه وضعیت پادووانی است.

* امیدوارم پاددوانی اگر به فوتبال برگشت هم به عنوان مربی به من کمک کند هم روی نیمکت باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: اتفاق بدی بود برای من و تیم استقلال که پاد,وانی مصدوم شد. باید بگویم سلامت بازیکن خیلی مهمتر از تیم است. امیدوارم پادووانی هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد چرا که پسر بسیار خوبی است و امیدوارم باشگاه هرکاری از دستش بر می‌آید برای این بازیکن انجام دهد تا هرچه زودتر به زندگی و فوتبال برگردد، نمی‌دانم پادووانی کی می‌تواند به فوتبال اضافه شود امیدوارم اگر زود به فوتبال برگشت به عنوان مربی هم به من کمک کند و هم روی نیمکت بنشیند.

* شاید منظور برانکو از سورپرایز یک شام دوستانه با اینفانتینو باشد

شفر در ادامه در خصوص اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس گفته است که من در روز بازی سورپرایزم را نشان می‌دهم گفت: شاید برانکو منظورش از سورپرایز این است که با اینفانتینو شب به یک شام دوستانه برود. آقای برانکو سرمربی پرسپولیس است و من سرمربی استقلال، این همه چیزی است که من می‌توانم به شما بگویم، من نمی‌دانم صحبت از سورپرایز یعنی چه.

شفر در ادامه به خبرنگار گفت: منظور برانکو دقیقاً چه است؟

که خبرنگار در پاسخ گفت: نمی‌دانیم، فقط آقای برانکو گفته است در روز دربی سورپرایز دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه پاسخ داد: این بهترین جواب برانکو است.

* منصفانه نیست که به جای آزادی باید با الهلال در ورزشگاه بیرون از خانه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور اینفانتینو و اینکه به نظر شما مسئولین فوتبال ایران چقدر می‌توانند با اینفانتینو صحبت کنند تا مشکل ایران و عربستان حل شود و ایران بتواند در حضور تماشاگرانش از تیم‌های عربستانی میزبانی کند، گفت: به خاطر بازی با الهلال خبرنگاران و روزنامه‌نگاران آلمانی از من پرسیدند که چرا در کشور دیگری این بازی برگزار شد و من گفتم که این واقعاً منصفانه نیست که به جای اینکه در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۸۰ هزار هوادار بازی کنیم باید با الهلال در ورزشگاهی بیرون از خانه بازی کنیم. خیلی‌ها خوشحال می‌شوند که استقلال در کشور دیگری بازی کند. زمانی که ما در قطر یا عمان بازی می‌کنیم، سفرای فوتبال ایران در آن کشورها هستیم و همه خوشحال می‌شوند که ما بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. زمانی که شما رسانه‌‌های عربی و اروپایی را ببینید، متوجه می‌شوید که چیزهای خوبی درباره فوتبال ایران می‌نویسند و این خیلی خوب است. استقلال سفیر بسیار خوبی برای فوتبال ایران بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌های برای دربی کری خوانی کردند،‌گفت: من یک مقدار دیر آمدم.

* زمانی که من آمدم پانزدهم بودیم و الان با همان بازیکنان در رده سوم هستیم

شفر در مورد اینکه آیا او اعتقاد دارد اگر زودتر به استقلال آمده بود شرایط اینطور نبود، تصریح کرد: نظر شما چیست؟ زمانی که من آمدم پانزدهم بودیم و الان با همان بازیکنان در رده سوم هستیم. فقط تیام به ما اضافه شده که یک بازی انجام داده است. چرا باید این حرف را من بزنم. اگر شما این مسئله را نمی‌دانید من نمی‌دانم کارتان چیست.

* پرسپولیس قهرمان شود به آنها تبریک می‌گویم

شفر در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال قطعی کردن قهرمانی خود هستند، اظهار داشت: اگر قهرمان شدند تبریک می‌گویم. امیدوارم همه هواداران حاضر در ورزشگاه این بازی را دوست داشته باشند و خوشحال به خانه بروند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه پرسپولیس مقابل فولاد تغییرات زیادی داشت و آیا این مسئله روی کار آنها تاثیر می‌گذارد، عنوان کرد:می‌خواهم به هواداران بگویم که از حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. همه انرژی و حمایتی که از هواداران را می‌گیریم را تلاش می‌کنیم به آنها باز گردانیم. هواداران بسیار خوبی داریم. آنها همیشه حامی تیم هستند. هواداران و تیم با هم یک گروه متحد هستند. نه فقط در ایران در کشورهای مختلف از هواداران استقلال پیام‌های خوبی گرفتم. آنها خوشحال بودند و پیغام‌های خوبی می‌دادند.

وی در مورد اینکه چه پیش بینی از نتیجه دارد، عنوان کرد: خود شما چه نتیجه‌ای را دوست دارد.‌ آن خبرنگار اعلام کرد که برد استقلال را می‌خواهد که شفر هم به او گفت‌: اوکی.

602

کد خبر: 911272

وب گردی

وب گردی