تیم های بیشتری از چهارشنبه به پادنا اعزام می کنیم/تاکنون پیکر سالمی یافت نشده است

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعاتی از بدن اجساد در حد 20 الی 30 سانتیمتر پیدا شده اما پیکر سالم هنوز پیدا نشده است.

عزیز فیلی در رابطه با آخرین اخبار از پیدا کردن اجساد سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: جسد کاملی هنوز پیدا و منتقل نشده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون دو الی سه مورد به صورت اکیپ های چند نفره که به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده اند تنها قطعاتی از پیکرها را با خود به پایین کوه منتقل کرده اند.

وی با اشاره به این که در روزهای گذشته هوا به دلیل بارش برف و باران و مسائل جوی مناسب نبود، تصریح کرد: تا چند روز دیگر که هوا مناسب می شود از روز چهارشنبه و پنجشنبه بنا داریم تیم های بیشتری را به منطقه اعزام و بخش عمده ای از عملیات را انجام دهیم.

فیلی تصریح کرد: با همکاری نیروهای جمعیت هلال احمر، تکاوران ارتش، نیروهای بومی منطقه و همچنین نیروهای نظامی انشالله بخش عمده ای از عملیات را در این دو سه روز که هوا خوب است انجام خواهیم داد تا بخشی از نگرانی خانواده های جانباختگان حل شود.

وی افزود: قطعاتی از بدن اجساد در حد 20 الی 30 سانتیمتر پیدا شده اما پیکر سالم هنوز پیدا نشده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان این که بارش سنگین برف در آن منطقه بوده، ادامه داد: اجساد در زیر برف 2 متری هستند.

فیلی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی هویت افراد مشخص می شود، گفت: در حال حاضر نمی توانیم پایان عملیات را اعلام کنیم زیرا وسعت حادثه به نحوی است که اجساد به شعاع 200-300 متری از هواپیما پرتاب شده که حتی برخی از اجساد به دره ها پرتاب شده اند و باید آنها را جمع آوری و شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: برف ها باید آب شده تا اجساد را جمع آوری کنیم.

معاون عمرانی استاندار گفت: امروز تیم ها در حال آماده شدن برای اعزام در روزهای آینده هستند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه 29 بهمن ماه یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد و سقوط کرد؛ سرنشینان این هواپیما 65 نفر بوده اند.

سرنشینان داخل هواپیما دو نیروی امنیتی، دو مهماندار، دو خلبان و همچنین بقیه افراد سرنشین هواپیما مسافران این پرواز بودند.

901/900

کد خبر: 911315

وب گردی

وب گردی