برگزاری دوباره نماز جمعه قم در مصلی

مدیر مصلای قدس قم گفت: با اختتامیه نمایشگاه کتاب دین در مصلای قدس، نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم طبق روال گذشته در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عظیمی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه کتاب دین در مصلای قدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فضای مصلای قم برای برپایی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی آماده است.

وی با اشاره به برپایی دوهفته‌ای نمایشگاه کتاب دین در مصلای قدس قم افزود: خوشبختانه استقبال بسیار مناسبی از برگزاری این نمایشگاه بین مردم شریف قم به‌ویژه دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه صورت گرفت که نشان می‌دهد برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باید بسترسازی‌های لازم و موردنیاز انجام گیرد.

مدیر مصلای قدس قم گفت: برنامه‌های فرهنگی به‌صورت مستمر در طول هفته در فضای مصلی در حال فعالیت و برگزاری بوده که طرح کتاب خوب یکی از این اموری بوده که با استقبال قابل‌توجهی نیز از سوی شهروندان قمی روبه‌رو شده است.

عظیمی راه‌اندازی سینمای مردمی در مصلی را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: طرح سینمای مردمی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مصلای قدس قم کلید خورد و در قالب این طرح نیز سه فیلم ارزشی و پرمخاطب برای علاقه‌مندان نمایش داده شد.

وی ادامه داد: مصلای قدس به‌عنوان قلب فرهنگی شهر قم همواره مورد مراجعه شهروندان برای پیگیری مسائل و مطالبه‌های عمومی بوده که برای این منظور نیز نهضت پاسخگویی مسئولان به مردم و طرح رقابت در خدمت مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی به‌صورت مستمر قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس قم انجام می‌پذیرد.

مدیر مصلای قدس قم با اشاره به برگزاری نماز جمعه شهر مقدس قم طی دو هفته گذشته در شبستان حرم مطهر به‌دلیل برگزاری نمایشگاه کتاب دین در مصلای قدس، خاطرنشان کرد: با اختتامیه نمایشگاه کتاب دین در مصلای قدس، نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم طبق روال گذشته در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

901/900

کد خبر: 911378

وب گردی

وب گردی