«درنادئون» در تالار رودکی روی صحنه می‌رود

پروژه‌ «موسیقی – تجربه» دومین اجرایش در اسفند سال جاری را با کنسرت «دُرنادئون» در تالار رودکی رقم می‌زند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل رودکی، مهرداد مهدی و آسو کهزادی پنجشنبه 17 اسفند 1396 از ساعت 20:00 در قالب سلسله ‌اجراهای «موسیقی - تجربه» در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌روند.

مهرداد مهدی و آسو کهزادی که آلبوم «درنادئون» را منتشر کرده‌اند، قرار است در تالار رودکی تهران این آلبوم را اجرا و روی صحنه ببرند. «درنادئون» حاصل دونوازی آکاردئون و ویولون با آهنگسازی و اجرای این زوج هنری است.

مهرداد مهدی پیانیست، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده آثار پیاتزولا در ایران است. او سطح پیشرفته نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. مهرداد مهدی با تجربه هزاران ساعت اجرا در فضای شهر، یکی از پیشگامان موسیقی شهری در تهران است.

آسو کهزادی، آهنگساز و نوازنده ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره تهران، فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه، هلند است. قطعات وی در ایران، هلند، اسپانیا و آلمان اجرا شده و در زمینه آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه‌های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.

«موسیقی – تجربه» حرکتی نوین در عرصه موسیقی ایران است که تلاش می‌کند برای اجرای زنده آثار ارزشمند و غیرتجاری زمینه لازم را فراهم کند. این گروه در تمام ژانرهای موسیقی در پیِ تحقق این امر است تا به سهم خود برای ارتقای دانش موسیقایی در میان تماشاگران و ارتقای کیفیت هنریِ موسیقی گامی بردارد. بنیاد فرهنگی هنری رودکی و دفتر موسیقی در این راه، «موسیقی – تجربه» را حمایت می‌کنند.

503

کد خبر: 911548

وب گردی

وب گردی