پورموسوی: 2 گل زودهنگام استقلال شیرازه ما را برهم زد/4 هفته نبردن در خانه صبر هواداران را کم کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: 2 گل زودهنگام استقلال شیرازه ما را برهم زد.

به گزارش ایسکانیوز ، سید سیروس پورموسوی در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد شرایط فولاد بعد از شکست سنگین مقابل استقلال گفت: باخت در فوتبال یک موضوع طبیعی است اینکه در خانه شکست بخورید کمی از لحاظ روحی و روانی روی تیم تاثیر می‌گذارد که ما در این مدت سعی کردیم با صحبت‌هایی که می‌کنیم روحیه را به تیم بازگردانیم. ذات ورزش همین است و با همین رویکرد می‌توان روحیه خوبی به دست آورد. ما در ۱۷ هفته با روحیه خوب متحمل شکست نشدیم و در مقابل استقلال هم فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای حاصل شود و متحمل شکستی سنگین شویم. به هر حال در فوتبال هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

وی در مورد اینکه آیا در این بازی غافلگیر شدند، عنوان کرد: در مقابل تیم‌های بزرگ اشتباه را نمی‌توان راحت جبران کرد. ما طی ۷ دقیقه ۲ گل خوردیم و شیرازه‌مان از هم پاشید سپس یک گل زدیم و به بازی برگشتیم ولی گل سوم معادلات را بر هم زد. تا به حال آن بارندگی را در اهواز ندیده بودم و در آن شرایط آب و هوایی بازی نکرده بودیم و تمامی این مسائل کار ما را سخت کرد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه به نظر می‌رسد برخی از هواداران تمرکز این تیم را برهم می‌زنند عنوان کرد: در بازی با استقلال خوزستان از دقیقه ۷۰ به بعد علیه تیم شعار دادند و کمی تمرکز ما را بر هم زد. اما به لحاظ روحی و روانی شرایط تیم خوب بود، مدیران شرکت جلسه‌ای برگزار کردند و با اعضای تیم صحبت کردند. ما از لحاظ روحی وضعیت خوبی داشتیم اما اشتباه دقیقه ۳ کارمان را سخت کرد. باید پذیرفت که شکست در خانه باعث ناراحتی هواداران می‌شود اما ما از آنها انتظار داریم صبوری کنند.

وی در مورد حمایت‌های علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه از کادر فنی عنوان کرد: زمانی که ما به رده دوم رسیدیم این اتفاق با همدلی رخ داد. اینکه مدیر کارخانه از شهر دیگری به اهواز می‌آید تا شام در کنار بازیکنان باشد و به آنها روحیه بدهد نشان از همدلی و اتحاد کلی مجموعه دارد. بازیکنان همه فقط به فکر بازی هستند در یکی دو مسابقه کمی صبر هواداران کاهش پیدا کرد اما انتظار داریم در ۶ هفته آینده حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد و به شرایط بهتری برسیم.

پورموسوی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند سهمیه بگیرد، عنوان کرد: مطمئن باشید ما تا روز آخر با همه انرژی کار می‌کنیم تا جایگاه خوبی داشته باشیم. قول و قرار ما قبل از شروع فصل این نبود، تیمی که ۸۰ تا ۹۰ درصد تغییر می‌کند نیاز به زمان دارد. ما برنامه ۲ ساله دادیم در سال اول باید چیزی بکاریم تا در سال بعد برداشت کنیم. با تلاشی که بازیکنان و مدیران باشگاه انجام داده‌اند در سال اول نتایج خوبی داشتیم و انتظارات از ما بالا رقفت. به هواداران حق می‌دهم ما ۴ هفته در خانه نبردیم و صبر آنها کم شد اما قول می‌دهم با حمایت آنها بتوانیم کسب سهمیه کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد شرایط استقلال خوزستان عنوان کرد: ۷ سال در استقلال خوزستان بودم و به این تیم علاقه خاصی دارم، روزهای سختی را در لیگ یک و لیگ برتر پشت سر گذاشتیم و توانستیم در این مسابقات قهرمان شویم. حیف است شرایط استقلال خوزستان بدین شکل پیش برود و تیم از بین برود. پارسال هم ما مشکلاتی داشتیم و حتی وضعیت بدتر بود چرا که در آسیا هم باید بازی می‌کردیم ما برای انجام سفرهایمان پول‌هایی قرض گرفتیم که هنوز هم نتوانستیم بازگردانیم. به هر حال از مسئولان استانی و گروه ملی می‌خواهم چاره‌ای بیاندیشند تا جلوی مشکلات این تیم را بگیرند. خوزستان توانایی داشتن ۳-۴ تیم را دارد.

602

کد خبر: 911565

وب گردی

وب گردی