باید بیش از پیش به رشد صنعت گردشگری توجه کنیم

رییس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل از مراکز مهم گردشگری استان اصفهان است و آمادگی پذیرایی از مسافران را با شش اقامتگاه بوم گردی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، جواد صدیقیان، اظهار کرد: رشد گردشگری مرهون آماده سازی امکانات اولیه و زیرساخت ها است و بر این اساس برای میزبانی از گردشگران در فصل بهار آماده هستیم و از تمام توان و امکانات خود برای خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی استقبال می کنیم.

وی افزود: علاوه بر شش اقامتگاه بوم گردی٬ مدارس شهرستان و مهمانسراهای امامزادگان در سطح شهرستان، آمادگی استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی را دارند و هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گرفته و همه در راه اعتلای گردشگری شهرستان همکاری لازم را دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل به جاذبه های گردشگری آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: دریاچه نمک٬ وجود کاروانسرای مرنجاب٬ شهر زیرزمینی نوش آباد و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری از ظرفیت های بزرگ شهرستان آران و بیدگل محسوب می شود که ما را به برنامه ریزی بهتر و جدی تر دعوت می کند و باید بیش از پیش به رشد صنعت گردشگری توجه کنیم.

وی به ظرفیت اقامتگاه های بوم گردی اشاره کرد و افزود: مکان اقامت برای حدود 1000 گردشگر در هر شب مهیا شده است و با همکاری مهمانسراهای امامزادگان و مدارس شهرستان، آمار اقامت بیشتر خواهد شد تا بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم و از رفت و آمد گردشگران به سود اقتصاد شهرستان استفاده کنیم.

900/900

کد خبر: 911620

وب گردی

وب گردی