تصادف در مسیر شرق به غرب جاده دماوند/ راننده کامیونت جان خود را از دست داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت : ساعت 7:24 صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر شرق به غرب جاده دماوند بعد از پل شرک واحد؛به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

به گزارش ایسکانیوز سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده دماوند گفت :ساعت 7:24 صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر شرق به غرب جاده دماوند بعد از پل شرک واحد ؛به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سریعا دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند .

وی ادامه داد : آتش نشانان با حضور در محل مشاهده می کنند که یک دستگاه کامیونت ایسزو یخچال دار به دلیل نامشخصی به قسمت عقبی یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده است.
ملکی گفت: راننده کامیونت که حدود 45 سال دارد در داخل اتاقک ماشین گرفتار شده بود ؛ که ماموران آتش نشانی با تجهیزات هیدرولیکی توانستند قطعات خودرو را برش داده و راننده را از ماشین خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس بدهند.
وی افزود: براساس تایید اورژانس راننده خودرو کامیونت به علت شدت حادثه جان خود را از دست داده است و محل حادثه ایمن سازی شده و ترافیک به وضعیت عادی خود برگشته است و تا دقایقی دیگر محل را تحویل نیروهای راهنمایی و انتظامی می دهند.


706

کد خبر: 911644

وب گردی

وب گردی