رابطه  ایران  با سوریه برادرانه و مثال زدنی است

علی اکبر ولایتی ، مشاور رمقام معظم رهبری در امور بین الملل‌ با محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه دیدار کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب بعداز ظهر امروز در دیدار دکتر ولایتی با وزیر اوقاف سوریه به عنوان فرستاده ویژه بشار اسد و جمعی از علمای شیعه و سنی سوریه اظهار داشت: رابطه ما با سوریه برادرانه و مثال زدنی است و انشا الله که این روابط هرروز مستحکم تر شود.

وی افزود: امیدواریم سوریه بتواند بر دشمنان و مهاجمین خارجی که از خارج وارد خاک آن کشور شدند و به مردم و دولت سوریه ضربه میزند پیروز شوند و انشااله پیروزی نهایی نزدیک است.

ولایتی اظهارداشت : این یک جنگ بین المللی است که حدود ۸۰ کشور در آن مشارکت داشتند و این یک آزمایش برای دولت و مردم سوریه است که در مقابل یک جنگ جهانی علیه خودشان بایستند.

همچنین محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه در این دیدار اظهار داشت: پیام این هیات و علمای بلاد شام این است که نهایت احترام را برای جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان آن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی قایل است.

وزیر اوقاف سوریه تصریح کرد: ما در شرایط حساس کنونی خواستیم این پیام را برسانیم که مقاومت قهرمانانه اسلامی همچنان ادامه دارد و سوریه در کنار شما است و گام های مهمی را در جهت تحکیم مناسبات و پایداری مقاومت اسلامی اعمال میکند.

عبدالستار در پایان گفت: مناسبات بین ایران و سوریه در عرصه های مختلف نظامی اجتماعی اقتصادی مستحکم است.

303

کد خبر: 911665

وب گردی

وب گردی