«سیب هوس» به بازار نشر آمد

آئین رونمایی و جشن امضای جدیدترین اثر امید صباغ‌نو با عنوان «سیب هوس» رو جمعه با حضور اهالی قلم و هنرمندان در کافه کتاب ثالث برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز از نشر نیماژ، در ادامه سری برنامه‌های «صف کتاب» که مدتی است توسط نشر نیماژ در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است، جشن امضای جدیدترین اثر امید صباغ‌نو ،جمعه (11 اسفندماه) با حضور اهالی قلم، هنرمندان و اصحاب رسانه در کافه کتاب ثالث برگزار شود.

«سیب هوس» عنوان گزیده غزلی است که به تازگی توسط نشر نیماژ از امید صباغ‌نو منتشر و روانه بازار نشر شده است. پیش‌تر غزل «سیب هوس» را با صدای خواننده جوان، امیر عظیمی شنیده بودیم.

در این مجموعه 13 غزل چاپ نشده از امیدصباغ‌نو در کنار 72 غزل انتخابی از هفت مجموعه غزل منتشر شده بین سال‌های 88 تا 96 قرار گرفته است که بخش زیادی از این غزل‌ها برای چاپ در این گزیده ویرایش و تغییر پیدا کرده‌اند.

بیشتر غزل‌های این مجموعه عاشقانه است اما تعدادی از غزل‌های آیینی و اجتماعی هم در مجموعه گنجانده شده تا مخاطب‌های جدید با فضای غزل امید صباغ‌نو در همه ژانرها آشنا شوند.

درباره شعرهای این شاعر باید گفت که امید صباغ‌نو در طول این سال‌ها سعی کرده تا فضایی شخصی در غزلش خلق کند که نظر مخاطبانش نشان می‌هد تا حدود زیادی به هدفش نزدیک شده است. اگرچه همواره حرکت بر خلاف جهت رودخانه با واکنش‌های منتقد متعصب همراه است اما وی امیدوار است با این مجموعه نمره قابل قبولی از مخاطبان و منتقدان شعرش بگیرد.

آئین رونمایی و جشن امضای گزیده غزل «سیب هوس» از ساعت 16 و 30 دقیقه روز جمعه یازدهم اسفندماه در کافه کتاب نشر ثالث واقع در خیابان کریمخان، بین خیابان ایرانشهر و ماهشهر، پلاک 148 برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 911682

وب گردی

وب گردی