انهدام باند ۹ نفره قاچاقچیان افیونی در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای ۹ نفره باند قاچاق مواد مخدر که از گلستان به سمت اصفهان در حرکت بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ جهانگیر کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای سنگین از شرق کشور به استان اصفهان هستند، بلافاصله یک تیم مجرب از ماموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: ساعت 2 بامداد، 2 خودروی پژو از قاچاقچیان که با سرعت بالایی حرکت می‌کردند در یکی از ورودی‌های شهر اصفهان شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه متوقف شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده مقدار 154 کیلو و 800 گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های یکی از خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: اعضای این باند 9 نفر بودند که قصد درگیری و مقابله با مأموران را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس ناکام ماندند و همه آنها دستگیر شدند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

901/900

کد خبر: 911706

وب گردی

وب گردی