مهار آتش سوزی در پاساژ بهار

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی پاساژ تجاری ـ مسکونی بهار در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مقصود حق شناس عنوان کرد: ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه امروز چهارشنبه با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر رخداد آتش سوزی در مجتمع تجاری ـ مسکونی بهار واقع در خیابان سلمان فارسی نبش خاقانی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های امداد و نجات اعزام و آتش نشانان سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر بودند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه در طبقه دوم پاساژ رخ داد که کاربری آن طراحی و برش توسط دستگاه های لیزری انجام می شد؛ طبق اعلام حاضران محل یکی از دستگاه های برش لیزری بر اثر نقص فنی دستخوش حریق شده بود.

حق شناس ادامه داد: با توجه به نزدیکی ظروف تینر، استون و بنزین (مواد سریع الاشتعال) حریق سریع گسترش و به تمام ساختمان سرایت کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: به لطف خدا و سرعت عمل آتش نشانان حریق کنترل و مهار شده و از سرایت آن به ساختمان های همجواری جلوگیری به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد: چهار نفر از ساکنان و حاضران در مجتمع که در میان شعله های آتش و دود گرفتار شده بودند، به صورت زنده و بدون مصدومیت از محل آتش سوزی خارج و به منظور کنترل وضعیت جسمانی به آمبولانس اورژانس منتقل شدند.

حق شناس در پایان بیان کرد: در این عملیات انوع خودروهای اطفای حریق، امداد و نجات، نردبان و واکنش سریع شرکت داشتند.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 911722

وب گردی

وب گردی