آتش سوزی در مغازه عرضه و نگهداری مواد شیمیایی در خیابان ناصر خسرو

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران گفت :ساعت 14:49 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در مغازه عرضه و نگه داری مواد شیمیایی در خیابان ناصر خسرو کوچه خدابندلو به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره آتش سوزی در مغازه عرضه مواد شیمیایی در ناصرخسرو گفت :
ساعت 14:49 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در مغازه عرضه و نگه داری مواد شیمیایی در خیابان ناصر خسرو کوچه خدابندلو به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد ، که دو ایستگاه به همراه گروه هزمت (گروه تخصصی مبارزه با مواد شیمیایی سازمان آتش نشانی شهر تهران ) به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت :در یک مغازه کوچک با وسعت 4 یا 5 متری حدود 20 گالن انواع مواد شیمیایی که بعضی از آن ها قابلیت اشتعال انفجار داشته به صورت نا ایمن و غیر اصولی نگه داری می شد.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران گفت :گالن هایی که در قسمت زیر زمین ، دچار آتش سوزی که با متصاعد شدن دود همراه شده بود.



ملکی : آتش نشانان در لحظه ورود به مغازه ، انفجارهای کوچکی رخ داد که باعث آسیب دیدگی چند تن از نیروهای ما شد. آسیب دیدگان و مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند ، آتش نشانان به همراه گروه هزمت با آب و کف آتش را خاموش کردند.



وی در پایان گفت :گروه هزمت گالن های شیمیایی را از محل حادثه خارج کرده و در حال بررسی از وضعیت داخلی مغازه است ؛مقداری اکلیل سرنج که جزء مواد شیمیایی و قابل اشتعال است در محل حادثه یافت شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان می رسد و به نیروهای انتظامی تحویل داده می شود.


706

کد خبر: 911736

وب گردی

وب گردی