انصاری فرد: تبانی در دربی شایعه محض است/ بازی فردا برنده خواهد داشت

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایعات دربی بر اساس حساسیت بازی رقم می خورند.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شهرآورد 86 پایتخت عنوان کرد: به نظرمن دربی فردا بازی با کیفیت و زیبایی خواهد بود. هر دو مربی خارجی هستند این امر باعث می شود ترس و احتیاطی در کار نباشد که همین موضوع به زیبایی و پویایی این بازی کمک چشمگیری خواهد کرد. تیم ها خوب بازی خواهند کرد؛ ضمن اینکه استقلال از لحاظ تاکتیکی به شرایط خوبی رسیده و از طرفی دیگر پرسپولیس خیالش از قهرمانی راحت است و دو تیم بدون استرس به زیبایی فکر می کنند.

وی در خصوص شایعات تبانی در دربی عنوان کرد: چه در زمانی که من مدیرعامل پرسپولیس و چه در زمانی که من مدیر تربیت بدنی بودم چنین چیزی نشده ام. شایعات بر اساس حساسیت بازی رقم می خورند و ساخته ذهن برخی شایعه ساز است و صحت ندارد. در برخی بازی ها که نتیجه مساوی شده است و حرف و حدیث از تبانی به گوش رسیده، مشکل اصلی ترس مربیان و بازیکنان از بازی خوب و هجومی بوده است. کسی برای این دو تیم تعیین تکلیف نمی کند.

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اسپانسر مشترک سرخابی ها بیان کرد: این کار اصلاً درست نیست؛ اسپانسر ها اگر متفاوت باشند هم خودشان خیلی بهتر سود می برند و هم رقابت بین تیم ها جدی تر خواهد شد و دیگر به شایعات در خصوص تبانی دربی دامن زده نخواهد شد. به نظرمن دربی فردا حتماً برنده دارد و بازی پرگلی پیش رو خواهد بود.

601

کد خبر: 911762

وب گردی

وب گردی