تکذیب شایعه استعفای دکتر رهبر توسط معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با تکذیب شایعه برخی رسانه های یک جریان خاص سیاسی در خصوص استعفای دکتر رهبر از ریاست دانشگاه آزاد گفت: هیچ دلیلی برای استعفای دکتر رهبر وجود ندارد بلکه همه نشانه ها حاکی از استقرار و تلاش بیشتر و سرزنده تر ایشان در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی است.


حجت الاسلام دکتر کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با ایسکانیوز گفت: امروز که نخستین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی بود.
وی افزود: آقای دکتر رهبر در یک سخنرانی صریح، دقیق و کارشناسی شده ایده ها و دیدگاه های ارزشمندی را در باب مسائل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طرح و مسئولان امر را به جدیت هر چه بیشتر در تبیین و نهادینه سازی ارزش های اسلامی و انقلابی فراخواندند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: عصر امروز نیز نخستین جلسه دکتر رهبر با مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید که با صمیمیت و گفت و شنودهای فرهنگی و دینی به پایان رسید.
وی ادامه داد: در این جلسه دکتر رهبر با اعلام وحدت همه جانبخ در میان مسئولان دانشگاه آزاد، شایعات گوناگونی که در فضای مجازی و برخی از خبرگزاری ها در باب وجود اختلاف در بین مسئولان دانشگاه آزاد را به شدت تکذیب کرد.
دکتر کلانتری تاکید کرد: هیچ دلیلی برای استعفای دکتر رهبر وجود ندارد بلکه همه نشانه ها حاکی از استقرار و تلاش بیشتر و سرزنده تر ایشان در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی است.
به گزارش ایسکانیوز، بعد از ظهر امروز رسانه های یک جریان خاص سیاسی به نقل از منابع ناشناس خبر از استعفای دکتر رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی داده بودند.

کد خبر: 911776

وب گردی

وب گردی