دکتر ولایتی سرباز خالص ولایت و دکتر رهبر سرباز سرباز رهبری است

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی دلیل شایعه سازی برخی رسانه ها را تحت الشعاع قرار دادن برخی مباحث مطرح شده در گردهمایی معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر رضا نصیری مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در دومین گردهمایی معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در تالار مرحوم دکتر حبیبی در خصوص شایعات برخی از رسانه ها گفت: همزمان با مصاحبه انقلابی و پرشوری که دکتر رهبر رییس دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران داشتند، برخی در داخل و خارج گردوخاکی در فضای مجازی ایجاد کرده که دکتر رهبر به خاطر اختلاف با آقای دکتر ولایتی استعفا داده است.
وی افزود: همین سئوال را بارها از بنده پرسیدند که تکلیف چیست و چه اتفاقی می افتد، با توجه به شناختی که ده، یازده سال از نزدیک از دکتر رهبر دارم می توانم بگویم که دکتر رهبر در حوزه مسائل آموزشی و فرهنگی به هیچ وجه اهل کناره گیری نیست و از این سنگر دانشگاه به خوبی حمایت و دفاع می کنند و برنامه طولانی مدت برای تحول دانشگاه آزاد دارند.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شایعات یک جریان خاص سیاسی در خصوص دانشگاه آزاد گفت: حالا چهار تا آدم کهنه پوسیده هم حرفی بزنند، من فکر میکنم این حرفی که زدند به خاطر موضوعات و مباحث خوبی بود که توسط دکتر ولایتی، دکتر رهبر، حجت الاسلام محمدیان روز گذشته در این گردهمایی مطرح شد.
وی ادامه داد: گردهمایی معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد و مباحث مطرح شده پیام خوبی برای جامعه داشت که بعضی آدم های خاص می خواستند این را تحت الشعاع قرار دهند.
نصیری تاکید کرد: شهادت می دهم دکتر ولایتی و دکتر رهبر بیش از همیشه با هم رفیق هستند، دکتر ولایتی می گویند سربازی در خط رهبری هستند و دکتر رهبر هم می گویند من سرباز سرباز رهبر هستم.

کد خبر: 911865

وب گردی

وب گردی