قهرمانی آموزشکده سما لاهیجان در مسابقات چهارجانبه فوتسال

مسابقات چهارجانبه فوتسال سما لاهیجان و سیاهکل با قهرمانی آموزشکده سما لاهیجان به پایان رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دانشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل اقدام به برگزاری مسابقه فوتسال بین دانشکده ها و مدارس سما لاهیجان و سیاهکل نمود.

در این مسابقات چهار تیم دانشکده های سما سیاهکل و لاهیجان و همچنین دبیرستان های دور اول و دوم پسران سما لاهیجان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت دانشکده سما لاهیجان توانست در صدر این رقابت ها قرار گیرد و رتبه اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در حاشیه این مسابقه، هدف از برگزاری برنامه های ورزشی برای همکاران را ایجاد نشاط و صمیمت بین کارکنان و همچنین ترویج فرهنگ ورزش عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان به نشاط بیشتر کارکنان و کار مضاعف و با کیفیت تر آنان می اندیشیم و بر این باوریم که ترویج فرهنگ ورزش به بالا بردن انگیزه برای کار و ایجاد صمیمیت در بین کارکنان کمک شایانی خواهد کرد.

فلاح راد در ادامه خاطرنشان نمود که باید تدبیری بیندیشم تا ورزش جزو برنامه های منظم کارکنان و دانشجویان این مرکز باشد تا سلامتی و نشاط را به آنان هدیه نموده و به فکر جامعه ای سالم و بانشاط باشیم.

در پایان این مسابقات از قهرمان این دوره از بازی ها با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 911951

وب گردی

وب گردی