هفته آینده، هم برف  می بارد ، هم باران

سازمان هواشناسی اعلام کرد در مناطقی از شمال غرب و همچنین نوار شرقی کشور باران می‌بارد و در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در مناطقی از شرق، شمال شرق، مرکز، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز مرکزی و شرقی، سواحل غربی خزر و بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در جنوب شرق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: فردا جمعه تداوم باران، رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در شمال شرق، شرق، استان گلستان، ارتفاعات شمال غرب، استان گیلان و بارش پراکنده در جنوب شرق رخ خواهد داد. شدت بارش فردا در شمال استان خراسان رضوی خواهد بود.

وی ادامه داد: روز شنبه هوای اغلب مناطق کشور نسبتا آرام خواهد بود و در نواحی شرقی کشور بارش خفیفی پیش بینی می شود. به گفته وظیفه روزهای جمعه و شنبه، مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواجه خواهد بود.

هوای تهران امروز و فردا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

مهر

700

کد خبر: 911955

وب گردی

وب گردی