فتاحی: می‌خواستیم به رئیس فیفا ثابت کنیم می‌توانیم بهترین میزبان باشیم/ اتفاقات ناخوشایندی رخ داد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، گفت: در حضور رئیس فیفا می‌خواستیم ثابت کنیم که می‌توانیم بهترین میزبان باشیم اما اتفاقات ناخوشایندی رخ داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سعید فتاحی درباره حواشی رخ داده در دربی 86 گفت: متاسفانه شاهد درگیری‌هایی بین تماشاگران دو تیم بودیم، ما به تماشاگران احترام می‌گذاریم و آنها هم باید رعایت کنند، چندین نفر مصدوم شدند و شاهد اتفاقات خوبی نبودیم.

وی درخصوص پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران پرسپولیس در حالی که رئیس فیفا در ورزشگاه حضور داشت،‌گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد، کسانی که این کار را کردند نه دوستدار و نه هوادار پرسپولیس بودند. تماشاگران تماشاگرنما بودند کسی که هوادار پرسپولیس باشد چنین کاری انجام نمی‌دهد، متاسفانه برخی تماشاگران هم از زیر بتن‌های سکوها سنگ کندند و پرتاب کردند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: گزارش این اتفاقات به کمیته انضباطی می‌فرستیم که طبق قانون جریمه می‌کنند. بعد دوستان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند باند راه انداخته‌اند تا خرج فدراسیون را دربیاورند، از رحمتی هم تشکر می‌کنم که در برخی صحنه‌ها ورود کرد و جو را آرام کرد. در حضور رئیس فیفا می‌خواستیم ثابت کنیم که می‌توانیم بهترین میزبان باشیم اما این اتفاقات ناخوشایند بود.

فتاحی درباره نحوه حضور تماشاگران از دربی آینده گفت: همانطور که در دربی رفت توضیح دادیم درخواستی که سازمان لیگ دارد برمبنای فرمول بین‌المللی است، سازوکار آماده شده و وقتی آماده شد این کار را برای فصل بعد انجام خواهیم داد.

وی با تشکر از ماموران نیروی انتظامی گفت: دوستان نیروی انتظامی در این روزها کمک‌های خوبی داشتند پلیس فتا هم در فضای مجازی روز گذشته سه نفر را که بازار سیاه به راه انداخته بودند دستگیر کردند و امروز هم 5 نفر دستگیر شدند. یک دزد نیست که اقدام به بودن گوشی‌های تماشاگران می‌کرد امروز دستگیر شد.

604

کد خبر: 911965

وب گردی

وب گردی