۵ توافق مهم سایپا و سیتروئن تشریح شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیران شرکت پژوسیتروئن به فرانسه سفر کرده، با کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژوسیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در جریان دیدار جهرودی و تاوارس، دو طرف زمینه های توسعه همکاری ها و مبادلات تجاری را مورد بررسی قرار داده و بر گسترش فعالیت ها تاکید کردند.

تسهیل در پروسه نقل و انتقالات بین بانکی، توسعه محصولات تولیدی گروه سیتروئن در ایران، برنامه ریزی جهت ساخت موتورهای جدید با همکاری طرف فرانسوی، تولید خودروهای کلاس SUV در شرکت سایپاسیتروئن و همچنین تولید خودروهای کلاس B از جمله مسائلی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف به توافقاتی در این زمینه دست یافتند.

در این نشست همچنین مقرر شد تیم های کارشناسی منتخب دو طرف، موضوعات مطرح شده را به طور مشترک مورد پیگیری قرار داده و برای دستیابی به نتایج مطلوب برنامه ریزی کنند.

بازدید مدیرعامل گروه سایپا ازمرکز تحقیقات قوای محرکه پژو سیتروئن

بنابراین گزارش مدیرعامل گروه خودروسازی در راس هیاتی از مرکز تحقیقات موتور شرکت پژو سیتروئن در شهر کاریر حومه پاریس بازدید کرد.

جهرودی در راس هیاتی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، ضمن حضور در شرکت پژوسیتروئن، از مرکز تحقیقات موتور این شرکت بازدید کرد.

در جریان این بازدید کریستن چپل، قائم مقام ارشد موتور و مهندسی شاسی شرکت پژو سیتروئن توضیحاتی در خصوص برنامه های آتی شرکت پژو سیتروئن ارائه کرد.

در گزارش ارائه شده، فعالیت های مورد نیاز برای شرکت مشترک سایپا سیتروئن و توسعه همکاری های دو شرکت سایپا و سیتروئن مطرح و جهت انجام موضوعات تحقیقاتی میان شرکت سایپا و سیتروئن و ایجاد زمینه های همکاری طراحی و ساخت قوای محرکه جدید بر اساس استاندارهای روز اروپا مذاکره صورت پذیرفت.

گفتنی است فرآیند همکاری سایپا و سیتروئن مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته پیش می رود و قرار است این همکاری با تولید محصولات مشترک در شرکت سایپا سیتروئن و اجرای برنامه انتقال فن آوری به ایران و صادرات خودرو به نقاط مختلف جهان صورت گیرد.

401

کد خبر: 911969

وب گردی

وب گردی