چهارمین رمان خالق داستان‌های «هری پاتر» در راه نشر

جی. کی. رولینگ، نویسنده انگلیسی خالق داستان‌های «هری پاتر» در یک پست توئیتری به طور ضمنی اعلام کرد که در حال نوشتن قسمت پایانی چهارمین رمان جنایی خود است.

به گزارش ایسکانیوز از دیجیتال اسپای، جی.کی. رولینگ، نویسنده مشهور انگلیسی و خالق مجموعه داستان‌های «هری پاتر» در یک پست توئیتری به طور ضمنی خبر از انتشار رمان جدیدش داده است.

رولینگ پس از مجموعه «هری پاتر»، دست به انتشار مجموعه جنایی با نام مستعار «رابرت گالبرایت» زد که تاکنون سه قسمت از این مجموعه رمان منتشر شده است. در این مجموعه رمان جنایی شخصیت اول داستان کارآگاهی به نام «کورمورن استرایک» در صدد حل پرونده‌های جنایی است. شبکه بی‌بی‌سی نیز سریال تلویزیونی بر اساس این رمان‌ها در حال پخش دارد.

رولینگ صبح روز سه شنبه 27 فوریه (9اسفند) در یک پست توئیتری در جواب طرفدارانش که از درباره دنباله سوال کرده بودند پاسخ روشنی نداد اما به طور ضمنی اعلام کرد که در حال نوشتن دنباله داستان است.

او در این پست نوشت: «امروز بالاخره معلوم می‌شود که استرایک می‌داند که چه کسی آن کار را انجام داده یا خیر.» حدس زده می‌شود که منظور رولینگ این بوده که در حال نوشتن پایان داستان جدید است.

بر اساس این گزارش «سفید مرگ آور» عنوان چهارمین بخش از مجموعه کتاب‌های استرایک خواهد بود که رولینگ در پست توئیتری خود به آن اشاره کرده است.

502

کد خبر: 911997

وب گردی

وب گردی