آتش سوزی گسترده در قرچک/یک نفر مصدوم و ۲ نفر محبوس شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قرچک از آتش سوزی گسترده در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ نفر محبوس بودند، که یکی از آن ها مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر داوود مهدی زاده، گفت: صبح جمعه طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری قرچک یک مورد آتش سوزی در خیابان «مخابرات» قرچک، کوچه «آزاده ۸» اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه عازم محل شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قرچک ضمن تشریح محل حادثه گفت: این مجتمع مسکونی دارای ۳ طبقه ۲ واحدی و کلا ۶ واحد بوده است، که پارکینگ آن دچار حریق گسترده شده بود، که بر اثر این حریق ۳ نفر محبوس شده بودند، آتش نشانان قرچکی به سرعت با یک برنامه ریزی دقیق از چند جهت به آتش حمله ور شده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کرده و حریق را تحت کنترل خود در آوردند.

مهدی زاده ادامه داد: آتش نشانان توانستند، بسیار سریع ۳ نفر محبوس در آتش را نجات دهند، که یکی از این ۳ نفر دچار مصدومیت بود، به همین دلیل وی به عوامل اورژانس تحویل داده و از طریق آن ها به مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: هم اکنون آتش خاموش شده و نیروها مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

مهدی زاده افزود: پارکینگ این مجتمع ساختمانی به عنوان انبار لوازم نو خانگی استفاده می شده است، که این انبار در آتش سوخت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قرچک همچنین اظهار داشت: کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند، اما به دلیلی که از چند نقطه آتش شروع شده بوده است، احتمال عمدی بودن آن وجود دارد، اما این نظریه تنها در حد یک احتمال است و بررسی های دقیق کارشناسی ادامه دارد.

706

کد خبر: 912058

وب گردی

وب گردی