هیچ خطایی در سازمان راهداری رخ نداد

رئیس سابق سازمان راهداری گفت: طی سال‌های اخیر، هیچ‌گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد که این امر از سلامت فضای حاکم بر این سازمان حکایت دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن نیا در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید وزیر راه و شهرسازی که بدون حضور عباس آخوندی برگزار شد، با تقدیر از فعالیت ها و خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سازمان راهداری در طی سال های اخیر، اظهار داشت: بدون تردید موفقیت ها و خدمات ارائه شده به مردم عزیز کشورمان و بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرهون مدیریت توام با شجاعت و توانمندی مسئول ارشد سازمان بوده که طی سال های همکاری با ایشان این ویژگی ها همواره بارز و مشهود بوده است.

معاون جدید وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سوابق خدمات ارزنده داوود کشاورزیان در سمت ریاست سابق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولیت های اجرایی قبلی وی، ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت مدیران ستادی و استانی و کارکنان سازمان، همچنین همراهی بخش های مرتبط خصوصی در سراسر کشور، فعالیت ها و اقدامات مثبت و اثر بخشی که در سازمان آغاز شده است، با قوت و کیفیتی شایسته هموطنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار استمرار یابد.

بر اساس این گزارش داود کشاورزیان رئیس پیشین سازمان راهداری نیز با اشاره به توفیق بیش از چهار سال خدمت دراین سازمان اظهار داشت: در این مدت تلاش برآن بود از نیروهای داخل سازمان که اشراف و تسلط کافی به اهداف، برنامه ها و فعالیت ها دارند، در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی استفاده شود.

وی کمبود منابع اعتباری جهت نگهداری از راه های کشور به عنوان سرمایه مهم ملی را یکی از چالش های پیش رو در سازمان ذکر کرد و افزود: درمدت زمانی که تصدی و مسئولیت سازمان را عهده دار بودم سعی شد منابعی پایدار برای امر مهم نگهداری راه ها و ارتقای ایمنی سفرهای کاربران جاده‌ای پیش بینی شود.

کشاورزیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را مجموعه‌ای سالم برشمرد و گفت: در این مدت هیچ‌گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد که این امر از سلامت فضای حاکم بر این سازمان حکایت دارد که امیدوارم با همین شرایط، این سازمان مسیر پویایی و تعالی را بپیماید.

وی با اشاره به انتصاب شایسته حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، خاطرنشان کرد: وی سال‌ها در کسوت عضو هیئت عامل سازمان فعالیت داشته و با مأموریت‌های سازمان و ساختار و وظایف وزارت راه و شهرسازی آشنایی کامل دارد؛ ضمن اینکه حسن نیا با تعامل شایسته و مناسب با مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه‌وبودجه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان که همانا خدمت به هم‌میهنان و ارتقای ایمنی سفرها و استفاده‌کنندگان از راه‌هاست، دارد که امید می‌رود در سکان‌داری این سازمان توفیقات روز افزون داشته باشد.

گفتنی است مراسم معارفه رسمی مهندس عبدالهاشم حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل جاده‌ای و تقدیر از خدمات مهندس کشاورزیان رئیس پیشین سازمان در چند روز آینده با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولین و دست اندرکاران بخش برگزار خواهد شد.

کد خبر: 912064

وب گردی

وب گردی