دولت در برآورده کردن خواست مردم ناکارآمد است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هر آنچه را که توان دارد برای تحقق مطالبات و خواست های مردم به کار می گیرد منتها شاید خیلی اختیار لازم را نداشته باشد.

محمد رضا تابش عضو فراکسیون امید در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد سخن اخیر عارف نماینده تهران در مورد نامهربان بودن دولت با اصلاح طلبان گفت: در هر صورت کشور با تنگناها و چالش های زیادی روبرو است دراین حال دولت هم مسولیت سنگینی در برآورده کردن مطالبات مردم دارد و انتظارات و توقعات اصلاح طلبان هم برای تحقق بخشیدن به خواسته ها و مطالبات مردم جدی و محترم است و ما اگر از موضع جناب دکتر عارف به مساله نگاه کنیم با توجه به مقتضیات زمانی و مکانی و محدودیت هایی مطرح شده است که دولت با آن روبرو بوده است و ایشان می خواستند بگویند که دولت هر آنچه که توان دارد برای تحقق مطالبات و خواست های مردم به کار می گیرد اما شاید خیلی اختیار لازم را نداشته باشد.

وی افزود : ازاین منظر می توانیم تفسیر کنیم که دولت تلاش دارد تا شعارهایی که برای رفع خواسته های مردم داده است تحقق ببخشد ولی با توجه به محدود بودن اختیارات‌ اینکه ما راضی هستیم از اینکه دولت به همه خواسته ها و مطالبات مردم جامه عمل پوشیده یا نه و اگر بپرسید که ما راضی هستیم یا نه؟ پاسخ ما منفی است یعنی به اصطلاح مطالبات مردم بسیار بیشتر از آن است که دولت توان برآورده کردن آنها را داشته باشد.

تابش اظهار داشت : پس در این زمینه باید مجموعه حاکمیت به دولت کمک کند تا بتواند در جهت تحقق خواسته های مردم تلاش و گام های اساسی بردارد‌‌.اینکه خواسته های مردم محقق نشده باید به آنها بیشتر توجه کرد و خواست آنها بیشتر جدی گرفته شود و با همکاری همه نهاد ها مشکلات مردم حل شود.

وی همچنین در خصوص طرح اعاده اموال نامشروع مسؤلان تاکید کرد : اصلاح طلبان با هر طرحی که بتواند ایجاد التزام برای مسولان ایجاد کند تا به مردم پاسخ دهند تمامی ما موافقیم اما نه طرحی که فقط در رسانه ها با تبلیغات مطرح و سپس دوباره بایگانی شود هیچ سود و کارکردی ندارد.

303

کد خبر: 912074

وب گردی

وب گردی