اعلام آمادگی باشگاه نساجی برای تقبل هزینه‌های تست دوپینگ در لیگ دسته اول فوتبال

باشگاه نساجی اعلام آمادگی کرد هزینه‌ تست دوپینگ تمام بازی‌های لیگ دسته اول را تا پایان فصل تقبل خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیو ز، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، این روزها بحث دوپینگ در مسابقات لیگ اول به شکلی مطرح شده که صدای اکثر مربیان را در آورده است. مربیان مختلف تیم‌های لیگ دسته اول در تمامی اظهارات‌شان در مورد این عمل ناجوانمردانه و غیر ورزشی صحبت می‌کنند و این در حالی است که گفته می‌شود یکی از بازیکنان تیم‌های بالانشین لیگ دسته اول از بازیکنی در ترکیب تیم خود استفاده می‌کرده که تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده است.

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی ضمن انتقاد از وضعیت کنونی گفت: پدیده دوپینگ متاسفانه وجود دارد ولی اراده ای جدی برای مبارزه با آن به چشم نمی خورد. برهمین اساس باشگاه نساجی برای پاکسازی فوتبال از پدیده زشت دوپینگ به صورت رسمی اعلام می‌کند حاضر است هزینه تست دوپینگ تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات تا پایان فصل را متقبل شود تا تمامی تیم‌های در فضایی کاملا جوانمردانه به مصاف یکدیگر بروند.
وی افزود: به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی این پیشنهاد را به سازمان لیگ ارائه می‌کنیم زیرا معتقدیم ورزش باید ترویج کننده فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه باشد.
امیری تاکید کرد: متاسفانه ما هم شنیده‌ایم که تست دوپینگ یک بازیک یکی از تیم‌های لیگ دسته اول مثبت اعلام شده و جالب است که هر روز عنوان می‌شود تست دوپینگ بازیکن نامبرده مربوط به یک تیم مازندرانی است. اگر اینگونه است ما هم مایل هستیم هر چه سریعتر نام بازیکن مورد نظر اعلام و برخورد قانونی با باشگاه و بازیکن مربوطه اعمال شود.

602

کد خبر: 912130

وب گردی

وب گردی