پورموسوی: حواشی روی تیم ما اثر منفی گذاشت/ با شروع اعتراضات تمرکز تیم ما به‌هم ریخت

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است با شروع اعتراضات هواداران این تیم تمرکز شاگردانش به‌هم ریخته.

به گزارش ایسکانیوز ، سیداکبر پورموسوی بعد از باخت 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: به تیم سایپا که این بازی حساس را برد، تبریک می‌گویم. همچنین در اینجا لازم می‌دانم به قضیه حق پخش اشاره کنم و اینکه امیدوارم صداوسیما حق باشگاه‌ها را از پخش بازی‌ها بدهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه کیفیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین چندان مناسب نبود، خاطرنشان کرد: در آنجاهایی که زمین کیفیت مناسب داشت ما می‌توانستیم روی زمین کار کنیم، اما بعضی جاها مجبور بودیم که توپ را روی هوا ببریم. متأسفانه تیم من در بازی روی هوا خیلی خوب نیست و حریف از این مسئله استفاده بهتری کرد. ما متأسفانه مثل بازی رفت اشتباهاتی داشتیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم.

پورموسوی درباره داوری مسابقه نیز یادآور شد: در صحنه‌ای که داور در لحظات پایانی خطای هند بیت‌سعید را گرفت، فکر می‌کنم اشتباه کرد، چرا که او با کمک خود هم از طریق هندزفری صحبت کرد و فکر می‌کنم توپ به دست بیت‌سعید نخورد و داور نباید به او کارت زرد می‌داد، اگر چه عملکرد داور تأثیری در نتیجه بازی نداشت، اما خب این کارت زردها به ضرر باشگاه تمام خواهد شد.

وی درباره آینده تیمش و بازی‌های حساسی که پیش رو دارد، گفت: ما هنوز امیدوار هستیم که جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم. دو بازی با تیم‌های رقیب‌مان داریم و سعی می‌کنیم در تعطیلات مشکلات خود را رفع کرده و در شرایط بهتری به لیگ برگردیم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اعتراض‌هایی که از سوی تماشاگران اهوازی به او می‌شود، گفت: همین حواشی در تیم ما اثر منفی گذاشت در شرایطی که ما 85 درصد تیم را تغییر دادیم و نیاز به زمان داشته و داریم که به انسجام کامل برسیم. برای این فصل قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول را هدف‌گذاری کردیم از این رو در نیم‌فصل یک روند خیلی خوبی را پیش‌رو گرفتیم. به‌هرحال از زمانی که بعد از کسب یکی دو نتیجه بد به ما اعتراض شد تمرکز بازیکنان به‌هم ریخت، باید بتوانیم در بازی‌های خانگی بهتر عمل کنیم و روحیه ضعیف و حساسی نداشته باشیم تا اعتراضات تمرکزمان را به‌هم بزند. تمام تلاش ما این است که جایگاه‌مان را بهبود ببخشیم و در پنج بازی آینده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم، در پایان فصل باید عملکرد ما را مورد بررسی قرار داد و از هواداران انتظار داریم در بازی‌های خانگی از ما حمایت کنند.

پورموسوی درباره پیراهن مشکی که در هر مسابقه برتن دارد، خاطرنشان کرد: من تا پایان فصل پیراهن مشکی با دکمه‌های سفید را برتن خواهم کرد. من نمی‌دانم چرا موقعی که نتیجه می‌گرفتیم این سؤالات مطرح نمی‌شد، اما بعد از چند بازی که نتیجه لازم را نگرفتیم این مسائل پیش آمد. ما اصولی کار کرده و می‌کنیم و بالا آمدن در جدول به عملکردمان در بازی‌های آینده بستگی دارد.

602

کد خبر: 912160

وب گردی

وب گردی