مهاجری: بازی 6 امتیازی را بردیم ولی هنوز از سقوط خلاص نشده‌ایم/ امیدوارم به 6 امتیاز پرونده پراهیچ فکر نکنیم!

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: ما امروز بازی 6 امتیازی را بردیم ولی هنوز نفس راحت نکشیده و از منطقه سقوط خلاص نشدیم.

به گزارش ایسکانیوز ، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود اظهار داشت:خوشحالم که بعد از چند هفته تحت فشار بودن یک برد با ارزش به دست آوردیم.

وی افزود: این برد برای فوتبال مشهد مهم بود و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که داشتیم کار را با استرس شروع کردیم اما در ادامه به بازی مسلط شدیم.

وی افزود: خوشبختانه در ادامه کار با مدیریت کردن بازی و حملاتی که برنامه‌ریزی کرده بودیم روی تیزهوشی عباسیان به گل رسیدیم و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: در این هفته صبر بازیکنان ما تمام شده بود ولی با اضافه شدن آقای شکوهی به هیأت مدیره امیدوارم در ادامه راه شرایط تغییر کند و در 5 بازی آینده نتایج خوبی بگیریم. خیلی خوشحالم که ما با این برد به تعطیلات می‌رویم.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه ظاهرا بازیکنانش در ضربات آخر استرس داشتند،‌گفت: ما بازیکنان جوانی را در بازی قبل به میدان داده بودیم و حسین مهربان و زامهران مصدوم شده بودند. برای این دو نفر نسبت به بازی قبل باید جایگزین انتخاب می‌کردم ضمن آنکه در دفاع راست در مسابقه قبل از عملکرد بازیکنم راضی نبودم و امروز به همین خاطر سه تغییر در تیمم ایجاد شد و بازیکنانی که در سه بازی قبل از لیست تیم خط خورده بودند را برگرداندم. آن تغییرات در آن روز تشخیص من بود و امروز هم نظرم این بود که آنها برگردند.

مهاجری در ادامه تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که داشتیم خوشبختانه ترکیب‌مان جواب داد و بازیکنانی که استفاده کردم مثمر ثمر بودند.

وی در خصوص داوری نیز گفت: به نظرم که پنالتی مسلم ما در دقیقه 20 گرفته نشد. من فیلم را دیدم و روی خانزاده خطا شد و فکر می‌کنم خیلی از داوری‌ها ضربه می‌خوریم. تصمیم کمک داور در دقایق پایانی در مورد گل سپیدرود هم درست بود.

مهاجری در خصوص اعتراض امامی‌فر به نشان ندادن این صحنه روی اسکوربرد و انتخاب داور چهارم از خراسان گفت: اگر داور چهارم از خراسان بود بیش از 10 بار به بازیکنان ما تذکر می‌داد. وقتی بازیکن ما بیرون می‌رفت به او اجازه حضور در زمین را نمی‌داد اما وقتی بازیکن آنها به زمین میخورد بلافاصله اجازه حضور او در زمین را صادر می‌کرد. اگر انتخابی هم شده ما ضرر کردیم و به نظرم در این مسئله بیشتر میهمان‌ نوازی صورت گرفت. اشتباه تاثیرگذار در دقیقه 20 بود که پنالتی ما گرفته نشد و اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد ما بدون استرس بازی را دنبال می‌کردیم و نیازی نبود این همه فشار روی نیمه دوم را تحمل کنیم. سپیدرود هم امروز خوب بازی کرد و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم.

مهاجری در ادامه نشست خبری در خصوص برنامه آینده تیمش گفت: ما هنوز نفس راحتی نکشیده‌ایم ولی این برد 6 امتیازی بود. با توجه به شرایط هنوز از سقوط خلاص نشدیم و امیدوارم اتفاقات به سمتی پیش نرود که به کسر 6 امتیاز توسط پراهیچ فکر کنیم. امیدوارم مسئولان کمک کنند آرامش برگردد و انصافا من اهل توجیه نیستم ولی بازیکنی که ابتدای فصل از پیشنهاد خیلی از تیم‌ها می‌گذرد و به اینجا می‌آید توقع دارد که از او حمایت شود.

وی تاکید کرد: ظاهرا قرار است طی چند روز آینده پول پراهیچ را پرداخت کنیم و در حالی که این بازیکن سال گذشته 40 درصد تخفیف داده بود ولی نمی‌دانم به چه دلایلی پول او پرداخت نشد تا حالا که باید 800 الی 900 میلیون به او پول بدهیم.

602

کد خبر: 912162

وب گردی

وب گردی