کریمی: حق پخش را بدهند تامشکلات باشگاه ها تمام شود/همه از ما انتظار دارند مردانه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: حق پخش را به باشگاه ها بدهند تامشکلات باشگاه ها تمام شود.

به گزارش ایسکانیوز ، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت: فوتبالی که صد تا یک غاز است و یک ریال هم نمی ارزد صحبت کردن ندارد. این فوتبال یک ریال هم درآمد ندارد. حق پخش را به باشگاه ها بدهند تامشکلات باشگاه ها تمام شود. در همه جای دنیا حق پخش می دهند.

وی ادامه داد: طبیعی است که باشگاه‌ها در همه جای دنیا از تبلیغات و حق پخش پول می‌گیرند اما در ایران از این خبرها نیست.

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد: قصد نداشتم امروز به نشست خبری بیایم اما به احترام شما خبرنگاران اینجا آمدم. بازی خوبی را شاهد بودیم. سپاهان تیم خوبی است و فوتبال خوبی هم ارائه کرد. وقتی گل خوردیم چند بار تلاش کردیم نتیجه را عوض کنیم اما با وجود اینکه تغییر تاکتیک هم دادیم اما نتوانستیم به گل برسیم. هر کاری که ما انجام دادیم سپاهان هم انجام داد. به هر حال ابراهیم‌زاده یک مربی سرد و گرم چشیده است و کارش را خوب بلد است. هر دو تیم تلاش کردیم تا به گل برسیم وموقعیت‌هایی هم داشتیم اما ما نتوانستیم گل بزنیم. زمانی از بازی ما سوار بازی بودیم و در دقایقی هم سپاهان خوب بازی کرد. من به سپاهان تبریک می‌گویم هر چند دوست داشتیم امروز در این زمین توفیقی داشته باشیم اما به هر حال سپاهان یک تیم قابل احترام است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد چرا که این تیم لیاقت دارد.

کریمی درباره وضعیت گسترش فولاد و اینکه این تیم نه شانس سقوط دارد و نه به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی است، خاطرنشان کرد: ما به جدول نگاه نمی‌کنیم اما همه از ما انتظار دارند مردانه بازی کنیم و مطمئنا این مسئله هم وجود خواهد داشت. ما تلاش کردیم از حالت نتیجه نگرفتن خارج شویم اما در هفته‌های گذشته در هر بازی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشتیم. در بازی امروز هم تعدادی مصدوم داشتیم. به دلیل نتایج ضعیف بازی‌های قبل تعدادی از بازیکنان هم جریمه شدند. امروز 6 بازیکن ما نبودند اما بازیکنان جوانی داشتیم که با انگیزه بازی کردند. ما مقابل هواداران خودی نتیجه نگرفتیم اما امروز مقابل تیم خوب سپاهان و مقابل 10هزار هوادار این تیم بازیکنانم خوب بازی کردند. آن هم در حالی که محروم یا مصدومی نداشتند. امیدوارم بازیکنان سپاهان مثل همیشه سالم باشند. بازیکن ما در همان ابتدای بازی از چند جا ضربه خورد و مصدوم شد. رضا خالقی‌فر از ناحیه بالای قوزک قسمتی از پایش کنده شد و وقتی او را به داور نشان دادیم داور گفت که این مسئله برای بازی قبل بوده است!

وی افزود: دو تعویض اجباری داشتیم و عزیز معبودی که روی او حساب زیادی کرده بودیم را در همان دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و این در حالی است که روی او حساب زیادی کرده بودیم. به اجبار مجبور شدیم که یک دفاع وسط جای او بیاوریم و وقتی دیدیم این بازیکن دونده نیست سیستم تیم را 2-5-3 کردیم و نتیجه نداد و دوباره مجبور شدیم با سیستم 3-3-4 بازی کنیم. اینکه بازی در اختیار ما بود اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. نریمان جهان و بابایی هم غایب بودند که اگر بازی می‌کردند جزو بازیکنان تاثیرگذار ما به حساب می‌آمدند. البته در کل بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی گسترش‌فولاد در مورد استقبال هواداران ذوب‌آهن از این تیم تصریح کرد: امروز آقای تابش با همکارانش به رختکن ما آمدند. روز گذشته هم از باشگاه سپاهان تماس گرفتند و گفتند که اگر هر کاری داشتید به ما بگویید. هر باشگاهی باید از این کارها انجام دهد. اصفهانی‌ها مردم قدرشناسی هستندو سال قبل هم که با تیم ذوب‌آهن بازی داشتیم هواداران سپاهان به فرودگاه آمده و از ما استقبال کردند. این بار اما برعکس شد. ارزش تماشاگران فهیم اصفهانی اینجا خودش را نشان می‌دهد. هواداران سپاهان و ذوب‌آهن رقیب نیستند و آنها یک منش پهلوانی دارند. مطمئنا اگر گذر آنها به ما بیفتد از خجالت‌شان درمی‌آییم.

کریمی درباره تعویض‌های اجباری در این بازی تصریح کرد: به هر حال تعویض در هر تیمی رخ می‌دهد و تعویض کردن تاثیر دارد. برخی اتفاقات را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. اما تعویض کردن برای تغییر سیستم است. قبول کنید تعویض یک بازیکن در همان ابتدای بازی تاثیرگذار است. به خصوص اینکه توانایی یک تیم محدود است و ما تعدادی از بازیکنان‌مان را هم نداشتیم. ما کجدار و مریز حمله می‌کردیم و در نهایت بازی را واگذار می‌کردیم اما امیدوارم در بازی‌های بعد همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

602

کد خبر: 912170

وب گردی

وب گردی