انصاری‌فرد: می‌خواهیم برنده دربی واقعی یونان باشیم/ بازی بدون تماشاگر عجیب است

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس از تلاش خود و هم‌تیمی‌هایش برای پیروزی در دربی واقعی سوپرلیگ یونان خبر داد.

به گزارش ایسکانیو ز، کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم المپیاکوس آتن در مصاحبه ویدئویی با سایت نوا اسپورت یونان گفت: همه چیز به خوبی پیش می‌رود و پس از اتفاقاتی که پیش از بازی قبلی سوپرلیگ یونان برابر پائوک رخ داد و منجر به لغو بازی شد، مهیای نبرد برابر پاناتینایکوس می‌شویم.

وی درباره اتفاقات ورزشگاه تومبا و لغو بازی با پائوک صدرنشین که مصدومیت سرمربی اسپانیایی المپیاکوس را به همراه داشت، خاطر نشان کرد: بازی نکردن ما طبیعی بود و اگر باز هم چنین اتفاقی رخ بدهد همین کار را خواهیم کرد. اتفاق مشابهی نیز در فصل گذشته سوپرلیگ یونان میان تیم‌های پاناتینایکوس و پائوک رخ داده بود. نمی‌دانیم اگر بازی را در ورزشگاه تومبا شروع می‌کردیم و پرتاب اشیاء مختلف همچنان ادامه داشت چه اتفاقی رخ می‌داد. اگر گل می‌زدیم یا پیروز می‌شدیم چه اتفاقاتی می‌توانست در انتظار المپیاکوس باشد. من پیش از این نیز دیده بودم هر زمانی که به سالونیکی می‌رویم، مشکل داریم. این کارها طبیعی نیست و باید جلوی آن گرفته شود. به‌هرحال این بازی را فراموش کردیم و به آینده فکر می‌کنیم.

انصاری‌فرد افزود: گارسیا (سرمربی المپیاکوس) به ما گفت که باید اتفاقات ورزشگاه تومبا را فراموش کنیم و منتظر حکم دادگاه بمانیم. اتفاقات بازی فصل گذشته تیم‌های پاناتینایکوس و پائوک را فراموش نکرده‌ایم و تمام تیم‌ها گله دارند. تیم پائوک به‌عنوان میزبان نمی‌تواند گله‌ای داشته باشد و باید ایراد را ابتدا از خودش شروع کند. حادثه سال گذشته ورزشگاه تومبا خطرناک بود. در بازی اول برابر پائوک در ورزشگاه کارایسکاکی آتن دیدید که هیچ اتفاقی رخ نداد. ما در زمین بازی کردیم که یک تیم برنده و تیم دیگری بازنده می‌شود. هیچ اتفاقی هم رخ نداد. انتظار داشتیم در بازی برگشت برابر پائوک هیچ اتفاقی در ورزشگاه تومبا رخ ندهد. به هر حال این قضیه را فراموش کردیم و به بازی با پاناتینایکوس فکر می‌کنیم. ناراحت هستیم که هواداران را برای این بازی در اختیار نداریم، اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی خواهیم کرد.

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس درباره دربی‌های پیش‌روی سوپر لیگ یونان گفت: بازی‌ برای تیم‌های آاِک و پائوک دربی‌های واقعی یونان هستند. البته دربی واقعی‌تر فوتبال یونان میان تیم‌های المپیاکوس و پاناتینایکوس است. این بازی همیشه دربی است و معنای دیگری ندارد. مهم نیست که این تیم‌ها در شرایط خوب یا بدی به سر می‌برند. این بازی برای باشگاه المپیاکوس و هوادارانش بسیار مهم است. این حالت برای تیم پاناتینایکوس نیز وجود دارد. آنها تلاش می‌کنند تا برنده باشند و به نظرم بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. نمی‌توانیم بگوییم که پاناتینایکوس در شرایط خوبی قرار ندارد یا فرصت‌های زیادی را از دست داده است. برای من این بازی متفاوت و بسیار رقابتی است. سعی می‌کنیم در این نبرد خانگی بدون حضور هواداران برنده شویم.

انصاری‌فرد در خاتمه با اشاره به غیبت هواداران المپیاکوس در نبرد با پاناتینایکوس گفت: بازی فوتبال بدون حضور تماشاگران سخت و عجیب است. وقتی وارد زمین می‌شوید، هیچ صدایی به گوش نمی‌رسد. هیچ اتمسفری را احساس نمی‌کنید. به‌هرحال این تصمیم فدراسیون فوتبال یونان بود و باید بدون حضور تماشاگران بازی کنیم. بازی بسیار رقابتی و نبرد بزرگی خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم پیروز شویم. هواداران المپیاکوس بازی را از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند و باید خوشحال شوند.

602

کد خبر: 912184

وب گردی

وب گردی