ترافیک نیمه سنگین در 2 محور مواصلاتی/اکثر محورهای استان های شمالی بارانی است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در 2 محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت : بر اساس گزارش های دریافتی تاکنون محور بجنورد - آشخانه در استان خراسان شمالی و اکثر محورهای استان گیلان ، مازندران و گلستان بارانی هستند.

وی با اشاره به وضعیت مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی افزود: در گردنه امین الله در استان خراسان شمالی، محور کیاسر - سمنان استان مازندران، محور توسکستان و خوش ییلاق استان گلستان و اکثرمحورهای استان اردبیل مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است لذا لازم است رانندگان نکات ایمنی لازم را حین احتیاط رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور اضافه کرد: بر اساس گزارش های دریافتی ترافیک از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و از پل فردیس تاپل کلاک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج نیمه سنگین است.

وی بیان کرد : محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز و محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.همچنین محور یاسوج - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود است به همین منظور رانندگان می توانند از محور جایگزین یاسوج - سمیر - پادنا تردد کنند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: به علت ریزش کوه در محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین مسدود است به همین جهت رانندگان می توانند از مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین تردد کنند.

وی در پایان افزود : سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 912208

وب گردی

وب گردی