دانشگاه آزاداملاک و دارایی های ارزشمندی دارد/ استفاده از ظرفیت های مالی جهت توسعه  فعالیت های آموزشی و پژوهشی

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی از شکل گیری کارگروه مستندسازی و تثبیت مالکیت در دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای املاک، دارایی ها و ساختمان های ارزشمندی است که به همت مسئولان تاکنون فراهم شده و باید از این ظرفیتها برای توسعه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و درآمد پایدار استفاده شود.

وی با اشاره به جمع آوری و راستی آزمایی اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه جامع املاک، خاطرنشان کرد: این سامانه تمامی اطلاعات املاک، زمین ها و دارایی کلیه واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور را جمع آوری، ثبت و راستی آزمایی می کند.

دکتر شاکری با بیان اینکه بیش از 70 درصد املاک دانشگاه آزاد اسلامی دارای سند قطعی هستند، اظهار داشت: مستندسازی سایر املاک و مستغلات با اولویت بندی آنها به صورت مستمر و پیوسته در دستور کار است.

وی از شکل گیری کارگروه مستندسازی و تثبیت مالکیت در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: این کارگروه متشکل از مسئولانی از وزارت راه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون سردفتران و مشاوران و مسئولان دانشگاه است که درخصوص نحوه اخذ سند و مسائل حقوقی املاک و مستغلات تصمیم سازی می شود.

202

کد خبر: 912249

وب گردی

وب گردی