شعبانیان: کسی که تهمت زده باید پاسخگو باشد/ اجازه ندادیم تیم درگیر حاشیه شود

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: تیم ما و ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و ما هم اجازه دهیم درگیر حاشیه شود.

به گزارش ایسکانیوز، میترا شعبانیان، درباره بازی با ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر و نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی، اظهار داشت: بازی خوب و زیبایی را از هر دو تیم دیدیم. هر 2 تیم خوب بودند و در سطح ملی این دیدار را برگزار کردند. شرایط سخت بود؛ هم تماشاگران زیادی حضور داشتند و هم اینکه فشار زیادی روی تیم بود.

وی افزود: بچه ها بسیار با انگیزه بودند و برای برد در زمین حضور پیدا کردند. برای نخستین بار بود که دیدم بازیکنان بعد از پیروزی اشک می‌ریختند. بازیکنان با به اندازه‌ای با انگیزه بودند که بعد از این برد اشک شوق ریختند. این نشان می‌دهد تعصب و انگیزه برگشته است.

شعبانیان در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده و فراخواندن یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی، در پاسخ به این سوال که این اتفاقات تاثیری روی بازیکنان شما نداشت، تصریح کرد: من بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن را می‌شناسم؛ یکی دو نفر از بازیکنان این تیم اخلاق خاص خود را دارند و این رفتارها بد است. من هیچ صحبتی نکردم و 3 ناظر از فدراسیون و همین طور نایب‌رئیس بانوان هم در سالن حضور داشتند. ما اجازه ندادیم تیم درگیر حاشیه شود. اگر کسی تهمتی زده باشد باید پاسخگو باشد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان همچنین درباره گروهبندی مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت ایران با استرالیا و نیوزیلند، عنوان کرد: سبک بازی این دو تیم مثل ماست. بازیکنان ما خوشبختانه از مسابقات آموزش و پروش استعدادیابی شده‌اند و تعدادی نیز از نظر فیزیکی و قد در تیم حضور پیدا کرده‌اند. مطمئنم با این روندی که تیم دارد می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: فقط باید چند مسابقه انجام دهند چون آنها متولد سال 80 تا 82 هستند و هیچ تجربه بازی ندارند. اگر لیگ کشوری داشته باشیم آن هم نه سالی یک بار، بلکه با برگزاری مسابقات به صورت هر 2 ماه، می‌توانیم تاثیر آن را ببینیم. رقابت به بازیکنان می‌تواند کمک کند. ما درخواست داده‌ایم تا بازی تدارکاتی نیمه دوم فروردین برای تیم ملی صورت بگیرد.

601

کد خبر: 912289

وب گردی

وب گردی