به نمایندگی از رهبری از امداد گران تشکر می کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در منطقه «کوه گل» سی سخت و قرارگاه سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حضور یافت، گفت: ازسوی رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ شبانه روزی نیروهای امدادی و اجرایی تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن رضایی صبح شنبه در دیدار با امدادگران خواستار بسیج تمام نیروها و ظرفیت‌های ملی برای یافتن پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی در ارتفاعات دنا شد.
وی گفت: اگرچه تا حدودی شرایط نامساعد جوی کار جست و جو را با وقفه مواجه کرده اما تاکنون تلاش‌ها و جدیت نیروهای امدادی و اجرایی در این راستا قابل قدردانی بوده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بالگرد از ارتفاعات پازن پیر و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج بازدید می کند.
وی پس از بازدید از منطقه محل سقوط هواپیما و شرکت در نشست ستاد مدیریت بحران استان با برخی خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج دیدار و از آنان دلجویی خواهد کرد.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
در روزهای گذشته در چند مرحله پیکرهای برخی جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد منتقل شد.

منبع:ایرنا

303

کد خبر: 912296

وب گردی

وب گردی