امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی بین واحد بوشهر و شرکت آب و فاضلاب

تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و شرکت آب و فاضلاب روستایی امضا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد بوشهر، در این تفاهم‌نامه مقرر شد توسعه همکاری‌ها به ویژه در حوزه علوم اجتماعی، آموزش کارکنان، برقراری دوره‌های آموزشی فعالیت‌های پژوهشی انجام پذیرد.

دکتر اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه انعقاد تفاهم نامه با تأکید بر اینکه زمینه های همکاری و تعامل مشترک بسیار خوبی بین دانشگاه و مراکز علمی با سایر نهادها و سازمان ها وجود دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزش عالی در استان، از ظرفیت های بالایی در زمینه های علمی و پژوهشی برخوردار است و اداره آب و فاضلاب روستایی نیز تجارب عملی و ارزنده ای دارد که می‌تواند پتانسیل خوبی برای تعامل و همکاری میان دو نهاد باشد.

رئیس واحد بوشهر ایجاد مراکز تحقیقاتی مشترک در چارچوب وظایف دانشگاه را از اهداف دیگر تفاهم نامه معرفی و عنوان کرد: در صورت داشتن طرح و برنامه، این همکاری ها و فعالیت ها تأثیر سازنده ای در توسعه پایدار استان خواهد داشت.

غنی زاده مدیر تحقیقات، بهره وری و تحول اداری آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر نیز با اعلام حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مربوط به حوزه آب، مدیریت آب و فاضلاب دانشجویان و استادان، انعقاد تفاهم نامه را شروع خوبی برای همکاری و فعالیت های چندجانبه مشترک برشمرد.

202

کد خبر: 912329

وب گردی

وب گردی