نوروزی: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان دل مشغولی مردم را برطرف می کند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی با بیان اینکه طرح اعاده اموال نامشروع به ایجاد اصالت بخشی به اصل انقلاب و مبارزه با فساد کمک می کند گفت: این طرح برای محقق ساختن عدالت اجتماعی و رفع تبعیض مطرح شده است.

حجت السلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی درخصوص طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: این طرح نوشته شده است و سپس در صحن مطرح خواهد شد به نظر من مهمترین هدف این طرح این است که به ایجاد اصالت بخشی به اصل انقلاب که همان مبارزه با فساد است کمک شایانی می کند و برای محقق ساختن عدالت اجتماعی و رفع تبعیض مطرح شده است.

وی با تاکید براینکه این طرح به دل مشغولی های مردم در سطح جامعه پاسخ می دهد بیان کرد: دل مشغولی مردم این است کسانی که در نظام اسلامی وجود دارند که سو استفاده می کنند و اموالی را از راه نامشروع به دست آورده اند این طرح برای مبارزه با فساد و برطرف ساختن این نوع دل مشغولی ها مناسب و تاثیرگذار است و جلوی این مشکلات گرفته خواهد شد.

نوروزی اظهار کرد: این طرح در جامعه مناسب و موثر است یعنی درواقع می تواند مشکل اصل انقلاب را حل کند و در عرصه اقتصادی شفافیت ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به بحث عدالت تصریح کرد: یکی از دغدغه های دولت و مردم تحقق عدالت است این طرح ( اعاده اموال نامشروع) در جهت هرچه بیشتر عدالت و رفع تبعیض کمک می کند و اموال نامشروع را به نفع مستضعفان مصادره می کند و در نهایت مردم این رویکرد عادلانه را در نظام اسلامی درک خواهند کرد.

304

کد خبر: 912451

وب گردی

وب گردی