مهندس بابایی: جنگ حق و باطل همیشه برقرار است

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران در سومین همایش «پدران آسمانی» گفت: در استان تهران بیش از 33 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم و این آمار نشانه ای است برای همه که جنگ حق و باطل همیشه برقرار است.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در سومین همایش «پدران آسمانی» که همزمان با شب وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مقام خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم (ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و عراقی) از خانواده‌های معزز شهدا تجلیل شد.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه نصب تندیس ها و تمثال های شهدا یکی از مهمترین فعالیت های ما در بسیج شهرداری بوده است، گفت: در ادامه این فعالیت چند سالی است که تندیس و تمثال شهدای مدافع حرم را در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی نیز نصب کرده ایم و ادامه می دهیم.

مهندس بابایی با تأکید براینکه وظیفه ما این است که همیشه در جبهه حق بر علیه باطل خدمت کنیم افزود: در استان تهران ما بیش از 33 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم و این آمار نشانه ای است برای همه که جنگ حق و باطل همیشه برقرار است.

وی با اشاره به اینکه تمام اتفاقات، توطئه ها، فراز و نشیب هایی که دشمن در طول این 40 سال برعلیه انقلاب ایران رقم میزند، اظهار داشت: در حقیقت پاتک دشمن به خود انقلاب است آن هم انقلابی که هدف والای آن تحقق تمدن نوین اسلامی است تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب امام زمان (عج) متصل شود.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه این پاتک ها و توطئه ها در حقیقت پاسخ ما به تمام «نه» های بزرگی است که به وسیله انقلاب اعلام کردیم، تصریح کرد: «نه» بزرگ ملت ایران به طاغوت، دیکتاتوری، امپریالیسم جهانی، سلطه آمریکا باعث شد این انقلاب امروز در مسیر خلاف رودخانه ای که برای مردم ایران ترسیم کرده بودند حرکت کند زیرا هدف ما فقط رضایت خداوند است./

این مسئول با تأکید بر اینکه آشوب دراویش و غائله پاسداران نمونه پاتک دشمن است، خاطر نشان کرد: شواهد و گفته های حاضرین در این آشوب ها نشان می دهد حضور دراویش با سلاح های سرد و حمله آنها به نیروهای خدوم امنیت کشور تنها با هدف آسیب رسانده، کشتن و ایجاد ترس در میان مردم با جهت دهی دشمنان بوده است.

در ادامه این مراسم سردار صالح، یار دیرین امام و رهبری گفت: امام علی (ع) فرمودند: در آخرالزمان ظاهر می شوند بی حجابان، برهنگان و بی خدایان برای غیرشوهران خود رهاکردگان آئین و داخل شدگان به گناه، شتاب کننده بسوی لذات و خوشگذرانی ها، حلال شمردگان محرمات الهی و وارد شوندگان به دوزخ.

وی با تأکید بر جایگاه و مقام زن پیش و پس از اسلام افزود: در کشور متمدن آن زمان چین زنان برای ازدواج معامله می شدند، حق کسب سواد نداشتند و بشدت مورد توهین قرار می گرفتند.

این مسئول اظهار داشت: در هندوستان هم اوضاع بهتر از این نبود زن وجودی طفیلی برای شوهر بود و اگر شوهرش فوت میشد زن را داخل رودخانه سن می انداختند و محکوم به مرگ بود.

صالح با بیان اینکه در کشور مصر، اگر نیل دچار کم آبی می شد برای جبران دختر جوان آرایش کرده داخل رودخانه می انداختند، تأکید کرد: در آفریقا زنان مانند کالا به فروش می رسیدند و اوضاع زنان در کل جهان پس از اسلام کن فیکون می شود.

وی با پرداختن به جایگاه والای بانو ام البنین (س) تصریح کرد: تقدیم کردن 4 فرزند پسر به ساحت امام حسین(ع) اتفاقی نادر است و این اتفاق حاصل پرداختن به مقام والای زن در تاریخ اسلام است.

در این برنامه فرهنگسرای گلستان با شمیم پیکر مطهر شهید حسن کریمی عطر آگین شد. همچنین مستند تلویزیونی «پناه حرم» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین سوهانی که نگاه ویژه ای به گوشه ای از زندگی شهید مدافع حرم مجید قربانخانی دارد نیز برای اولین بار در این برنامه به نمایش درآمد.

502

کد خبر: 912475

وب گردی

وب گردی