موج تخریب‌گری گروه‌های مقطوع الید از دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دارد

یک کارشناس سیاسی با ابراز تاسف از سطح فهم و تحلیل برخی رسانه‌های منتسب به یک جریان خاص از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه گفت: فهم سایت انتخاب از سیاست‌های ایران در عراق در حد ترجمه گزارش تارنمای المانیتور است.

به گزارش ایسکانیوز، اسکندری با بیان اینکه سفر اخیر مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری به عراق در راستای تقویت روابط استراتژیک تهران - بغداد بود، گفت: جای تاسف دارد برخی رسانه‌ها به جای پرداختن به موضوعات مهم مطرح شده در این سفر و مواضع اصولی نظام در منطقه بلندگوی تحلیلی برخی رسانه‌های عربی مغرض شوند.

وی با بیان اینکه مشخص است برخی رسانه‌های عربی از نفوذ منطقه‌ای ایران و روابط رو به رشد تهران و بغداد ناراضی هستند، لذا نیازی به بازگویی آن توسط یک سایت دست چندمی در داخل مثل انتخاب نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: به کوری چشم دشمنان ایران در منطقه امروز کشورمان هم در بین کردها و هم شیعیان و هم اهل سنت عراق از پایگاه فوق‌العاده خوبی برخوردار است و کلیه گروه‌های عراقی تلاش دارند تا روابطشان را با ایران بهبود ببخشند.

وی در پایان به برخی رسانه‌های منتسب به یک جریان خاص در کشور که در در حال تسویه حساب سیاسی در داخل هستند توصیه کرد: مواضع اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه را دستخوش بازی‌های سطحی سیاسی در داخل نکنند و رسانه‌های خود را به بلندگوی آمریکایی‌ها در منطقه تبدیل نکنند.

گفتنی است سایت انتخاب در گزارشی مغلوط در تلاش بوده است نتایج مثبت سفر دکتر ولایتی به بغداد را تحت الشعاع قرار دهد!

پس از انتصاب دکتر ولایتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ریاست هیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و قطع ید برخی افراد و گروه ها از این دانشگاه بزرگ، جریان رسانه ای مرموزی در کشور تلاش دارد تا چهره ولایتی و دانشگاه را تخریب کند!

کد خبر: 912478

وب گردی

وب گردی