نهایی شدن طرح حسابداری ملی آب تا پایان سال جاری

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو از نهایی شدن طرح حسابداری ملی آب تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ رضا امانی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره وری آب و آبفای وزارت نیرو، با بیان این مطلب که طرح حسابداری ملی آب جزو طرح های مهمی است که وزارت نیرو با جدیت در پی اجرایی شدن آن است، افزود: از جمله مواردی که در برنامه های وزیر نیرو و مورد تاکید وی است طرح حسابداری ملی آب است که به نوعی با مدیریت مصرف نیز مرتبط است.
او با اشاره به این مطلب که از یک سال گذشته کارهای مربوط به قرارداد پروژه حسابداری ملی آب آغاز شده است، افزود: این قرارداد پس از طی مراحل قانونی نهایی شد ولی به دلیل کمبود منابع اعتباری مسکوت ماند.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره وری آب و آبفای وزارت نیرو تصریح کرد: پس از تغییرات ایجاد شده در وزارت نیرو، وزیر نیرو دستور داد تا منابع مالی مورد نیاز برای این طرح از محل اعتبارات شرکت مدیریت منابع آب ایران تامین شود.
او اضافه کرد: در زمان حاضر شرکت مدیریت منابع آب ایران در حال انجام کارهای نهایی است تا بتوان در پایان سالجاری قرارداد حسابداری ملی آب را نهایی و ابلاغ کرد.
امانی ادامه داد: با ابلاغ قرارداد حسابداری ملی آب می توانیم با توجه به برآورد آب موجود درکشور، برای موارد مورد تقاضا برنامه ریزی کرده و ضمن ارائه میزان آب مورد نیاز به بخش های مختلف، مدیریت بهتری را در خصوص منابع آبی کشور اعمال کنیم.

402

کد خبر: 912498

وب گردی

وب گردی