تعامل و هماهنگی مردم، مسئولان و خیرین عامل رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز

در ادامه سپاسگزاری هیات امناء، ریاست و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از حامیان این دانشگاه، رئیس به اتفاق جمعی از کارکنان، هیات اجرائی، دانشجویان، دانش آموختگان و استادان با هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست که محمدمهدی مهدی زاده رستم رئیس، سعید نجیب زاده، احمدعلی خرم بخت، سیروس فارسی، حجت الاسلام عبداله عباسی، معاونان و محمدرضا زراعتی، مسئول حراست، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان حضور داشتند، دکتر مهدی زاده رستم ضمن قدردانی از اعضای هیات امنای دفاتر دبی و اوز گفت: «ما همیشه در همه جا به وجود مرکز اوز با مدیریت عبدالعزیز خضری افتخار می کنیم. در واقع، مرکز اوز به عنوان یک مرکز فعال، پویا و اثرگذار معرفی شده است. اهمیت به دانش آموختگان کار بسیار مهمی است چرا که سرمایه های هر دانشگاهی محسوب می شوند و مانند قبل در خدمت شما هستیم. »

حجت الاسلام عباسی نیز اظهار داشت: «دانشگاه آزاد اسلامی برای اوز حساب ویژه ای باز کرده است و این را به مردم فرهنگ دوست اوز تبریک می گویم.»

وی از برگزاری همایش خیرین دانشگاه ساز در ماه های آینده خبر داد و گفت: «از خیرین سپاسگزاری خواهیم کرد.»

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خاطر نشان کرد: «انجام کارهای بزرگ در مرکز اوز آن هم به صورت خود جوش همه را تحت تاثیر قرار داده است. امیدواریم دفتر فرهنگی در مرکز اوز تصویب و ساماندهی شود.»

دکتر سیروس فارسی، معاون پژوهشی، نیز اظهار داشت: «هر نوآوری که در مرکز اوز انجام شود، به مجموعه لارستان افتخار و سربلندی می دهد. برای تاسیس و ساماندهی رشته ها باید همه به تفاهم و تعامل برسیم تا به صورت عادلانه تقسیم شود. دکتر احمدعلی خرم بخت، معاون آموزشی، گفت:

«ما هیچ گاه به صورت نظارتی با مرکز اوز برخود نداشته و نداریم بلکه ارتباط و تعامل مدنظر است.»

در ابتدای دیدار، عبدالعزیز خضری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، به معرفی همراهان پرداخت و گفت: «از روز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز مورد حمایت مسئولان دانشگاهی لارستان بودیم و پیوسته بودن تعامل و هماهنگی بین اوز و لار باعث پیشرفت و رشد شده است.»

محمدصدیق پیرزاد، رئیس هیات امنای دانشگاه اوز، نیز ضمن سپاس گفت: «اندیشه خردورزی از دانشگاه ها سرچشمه می گیرد و توسعه دانشگاه در همه نقاط کشور مایه افتخار است. دانشگاه آزاد اوز نیز در راستای توسعه و ترویج علم به وجود آمد و الحق که با کمک هیات امنای دفاتر اوز و دبی توانست بهترین ها را به وجود آورد و ما از این بابت آسوده خاطر هستیم و این به خاطر مدیریت رئیس دانشگاه بوده است.»

احمد خضری، دبیر هیات امنا، طی سخنان کوتاهی گفت: «این هیات برای عرض تشکر و خسته نباشید سال ۹۶ و درخواست راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد به اینجا آمده اند. امیدواریم با حمایت شما رشته های کارشناسی ارشد در اوز راه اندازی شود. در این باره، پیرزاد نیز ضمن تاکید اظهار داشت خیرین که ما را حمایت کرده اند، انتظار گسترش رشته ها را دارند.»

صادق زراعتی، مسئول حراست، نیز ضمن تشکر گفت: «مجموعه اوز و لار تا کنون از همدیگر بهره مند شده اند و تجارب باید بین هم مبادله شود.»

سعید نجیب زاده، معاون اداری و مالی، نیز اظهار داشت: «مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همه در راستای ترویج فرهنگ و علم گام بر می دارند و اوز نیز در این باره موفق عمل کرده است.»

در این دیدار، پروانه پدرام، معاون، محسن مهرآوران، مدیر پژوهشی، شیما رحمان پور، مدیر دبیرخانه، علی اکبر امانی و قاسم حسین پور، از دانشجویان، محمدصدیق پیرزاد، احمد خضری، احمد صمدانی و قدریه غیاثی، از اعضای هیات امنا، بهاره بهبین، از مدرسان، حمیرا نامدار از دانش آموختگان و مریم سمیعی از نشریه پسین اوز حضور داشتند.

کد خبر: 912536

وب گردی

وب گردی