زنجان از نظر کاهش وقوع جرائم جایگاه خوبی دارد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات در استان که رتبه خوبی در این زمینه نداریم، مباحث مربوط به نزاع فردی است، تصریح کرد: در این زمینه زنجان استان بیست و سوم است که البته بیشتر این نزاع‌ها فردی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی آزادی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان اظهار کرد: نزاع دسته‌جمعی و گروهی در استان کم است و با همکاری نهادهای مرتبط، امروز این آمار بهبود بخشیده شده و حدود 30 درصد نزاع‌ها کاهش یافته است.

وی بیان اینکه استان زنجان از نظر کاهش وقوع جرائم جایگاه خوبی دارد، تصریح کرد: در بحث تعداد جان‌باختگان حوادث نیز آمار 9 درصد کاهش یافته است. البته باید این نکته را یادآور شویم که استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و از امنیت زیادی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ما به این حد قانع نبوده و در تلاش هستیم که امنیت بیشتر شود، گفت: طبق آمار با وجود اینکه استان زنجان 1.3 درصد از جمعیت کشور را دارد، اما فقط نیم درصد از جرائم کل کشور در استان رخ می‌دهد.

وی در بخش دیگری با تاکید انتظام بخشی در امور و اینکه شهر دارای نظم و انضباط باشد، آن شهر به سمت توسعه پیش خواهد رفت، ادامه داد: امیدواریم با افتتاح یگان انتظامی بتوانیم در این راستا گام‌های مثبتی برداریم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه یک موضوع مهم در توسعه شهر همدلی است، گفت: برای این کار باید مسائل حاشیه‌ای و حزبی کنار گذاشته شده و به فکر خدمت برای مردم و داشتن شهری زیبا باشیم.

900

کد خبر: 912552

وب گردی

وب گردی