انتقاد استاندار فارس از تشکیل نشدن شورای آموزش و پرورش این استان

استاندار فارس اعتقاد دارد که آرامش آموزش و پرورش به معنای آرامش جامعه محسوب می‌شود لذا توجه به مشکلات و رفع چالش‌های آن از اولویت‌ها و وظیفه‌ی مسئولان است.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل تبادار عصر شنبه 12 اسفند در یکصدو بیست و چهارمین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش فارس، از تشکیل نشدن منظم جلسات این شورا انتقاد کرد.

تبادار با تصریح اینکه مشکلات مالی مطرح شده در این جلسه باید در ماه‌های قبل مطرح و برای آن چاره‌اندیشی می‌شد، تاکید کرد که در کنار آموزش و پرورش قرار دارد و برای حل مشکلات این سازمان و معلمان، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

استاندار فارس اولین موضوع مد نظر خود را توجه به مسائل آموزش و پرورش دانست و گفت: اعتبارات آموزش و پرورش، ملی است، اما برای رفع مشکلات موضوع را دنبال کرده و مسائل را انتقال خواهیم داد.

تبادار گفت: باید از امکانات استانی در راستای توانمندی آموزش و پرورش استفاده‌ای مطلوب شود، نمی‌توان به صرف وجود مشکلات تنها نشست و ناله سرداد و به این دلیل همه‌ی کارها را تعطیل کرد؛ باید راهکاری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اندیشید.

استاندار فارس تاکید دارد که در مباحثی نظیر اشتغال نیز با تنگ‌ناهای اعتباری و مالی مواجهه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های درآمد اختصاصی برای حل مسائل باید مد نظر قرار گیرد.

تبادار خواستار تشکیل یک کارگروه برای حل مشکلات آموزش و پرورش در خصوص استفاده از ظرفیت‌های استانی برای حل مشکلات مالی شد.

استاندار فارس لزوم توجه به برنامه‌ریزی مبنایی و عملیاتی برای سال آینده را یک نیاز ضروری برشمرد و تاکید کرد که در اولین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان، موضوع حل مشکل تامین نیروی انسانی مورد لزوم آموزش و پرورش فارس برای سال آینده دنبال شود.

900

کد خبر: 912567

وب گردی

وب گردی