افاضلی: این آخرین شکست ما در لیگ خواهد بود/ با یک باخت نمی‌شود اوضاع نفت را خطرناک توصیف کرد

سررمربی نفت تهران گفت: در نیمه اول ۳ فرصت گل از دست دادیم و با توجه به شناخت خوب‌مان در حد انتظار ظاهر شدیم.

به گزارش ایسکانیوز، هومن افاضلی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در نیمه اول 3 فرصت گل از دست دادیم و با توجه به شناخت خوب‌مان در حد انتظار ظاهر شدیم اما در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم.

وی افزود: هر دو تیم در این بازی به یک اندازه شانس برتری داشتند و این حریف بود که توانست با یک ضربه کرنر به گل برسد و ما واقعاً خودمان هم نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد که آن توپ به گل تبدیل شد. بعد از آن برای گل‌زنی تلاش کردیم اما امروز زورمان به اندازه‌ای نبود که به گل برسیم. حملات ما بعد از خوردن گل آنطور که باید زهردار نبود با این حال شانس‌هایی داشتیم که گل بزنیم. به هر صورت من این برد را به حریف تبریک می‌گویم، 3 امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت خیلی زیادی داشت که متاسفانه ما نتوانستیم امتیازی به دست آوریم، من به شاگردانم افتخار می‌کنم چرا که از وقتی که من آمده‌ام در تمرینات و بازی‌ها تلاش زیادی از خود نشان داده و این اولین باخت با مربیگری من بود که مطمئن باشید این آخرین شکست ما نیز خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به این سوال که چرا از بازیکنان با تجربه از جمله احمد آل‌نعمه استفاده نمی‌کند، تصریح کرد: معمولا عادت ندارم در مورد بازیکن صحبت کنم. ما ترکیب تیم مان را با توجه به شناختی از حریف داریم ارنج می‌کنیم. من با قاطعیت می‌گویم که حمله بازیکنان ما چه آنهایی که به میدان می‌روند و چه آنهایی که فرصت کمی برای بازی پیدا می‌کنند عکس‌العمل حرفه‌ای از خود نشان داده و تلاش می‌کنند مجموعه تیم موفق باشد.

افاضلی در مورد احتمال سقوط تیمش به لیگ یک خاطر نشان کرد: با یک باخت نمی‌شود اوضاع ما را خطرناک توصیف کرد، مطمئن باشید دو سه هفته قبل از اتمام لیگ شرایط ما تغییر کرده و بقای خود را قطعی می‌کنیم.

وی درباره مصدومیت خدابنده‌لو در دقیقه 30 بازی یادآور شد: متاسفانه خدابنده‌لو با مصدومیت زودهنگام مواجه شد و برنامه‌های ما را بر هم ریخت و مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد قضاوت داور بازی نیز خاطر نشان کرد: داوری به عقیده من عالی بود، البته او هم حق دارد مثل ما مربیان و بازیکنان اشتباهاتی داشته باشد و نمی‌شود از داوری خرده گرفت.

افاضلی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش برخلاف دیدارهای گذشته‌اش عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: دلایلی در این مسئله دخیل بود، از جمله تفاوت شرایط آب و هوایی، به هر حال هوای اهواز گرم است و حضور بازیکنان در زمین باعث شد که شوک حرارتی به آنها وارد شود. اگر چه چمن مسابقه عالی بود. اما نظر من این است که وقتی بازی‌ها هنوز همزمان نشده بهتر است ساعت مسابقات را زمانی قرار دهند که هوا مناسب باشد مخصوصا در شهر گرمی مثل اهواز، شاید بهتر بود بازی ما را در زمانی که هوا خنک است برگزار می‌کردند. تحمل هوای گرم اهواز برای بازیکنان ما سخت بود. هدف از برگزاری برگزاری بازی‌ها این است که به کیفیت هم اهمیت دهیم و صرفاً برگزاری مسابقات نباشد، در آن صورت 6 صبح هم می‌توان بازی برگزار کرد.

کد خبر: 912571

وب گردی

وب گردی