گزارش فاکس نیوز درباره «پایگاه موشکی ایران در سوریه»، سیگنالی برای حمله جدید است

یک رسانه رژیم صهیونیستی، انتشار گزارش اخیر فاکس نیوز با موضوع «پایگاه موشکی ایران در سوریه» را «سیگنالی» برای حمله جدید این رژیم به سوریه خواند.

به گزارش ایسکانیوز، روزنامه صهیونیستی به ادعای اخیر شبکه «فاکس نیوز» درباره «پایگاه موشکی ایران در سوریه» پرداخت و نوشت که انتشار این گزارش، «احتمالا» بیانگر حمله جدید و آتی رژیم صهیونیستی به سوریه است.

در حالی که اتهام‌زنی‌های مخالفان دولت سوریه شامل مقام‌های غربی، عربی و صهیونیستی درباره «حضور ایران در سوریه» ادامه دارد، روزنامه «هاآرتص» به گزارش اخیر رسانه آمریکایی علیه ایران پرداخت.

در یادداشت این روزنامه صهیونیستی آمده است: «گزارش فاکس نیوز یادآور گزارش ماه دسامبر بی‌بی‌سی درباره پایگاه نظامی شبه‌نظامیان شیعه طرفدار ایران در سوریه است. این پایگاه تنها چند هفته بعد از پخش شدن این گزارش، بمباران شد».

رسانه صهیونیستی ادامه داد: «با قضاوت از روی سابقه موجود، پخش شدن گزارش روز چهارشنبه(هفته گذشته) درباره "پایگاه جدید نظامی ایران در سوریه" در شبکه فاکس نیوز، شبیه به آماده کردن سلاح برای شلیک و هشدار پیش از انفجار است. همین موضوع در ماه دسامبر هم اتفاق افتاد. تنها چند هفته پس از انتشار گزارش بی‌بی‌سی به نقل از "منابع اطلاعاتی غربی" درباره وجود پایگاه شیعیان حامی ایران در سوریه، این پایگاه مورد حمله هوایی قرار گرفت. رسانه‌های خارجی، حمله را به اسرائیل نسبت دادند اما اسرائیل طبق معمول، از اظهارنظر درباره این موضوعات سر باز زد».

هاآرتص افزود: «ابتدا، نیویورک تایمز یک نقشه مفصل و تشریحی منتشر کرد که در آن تجهیزات و توانمندی‌های ایران نشان داده شدند و حالا فاکس نیوز».

از نظر این رسانه صهیونیستی، «فاکس نیوز هم مانند آنچه که قبلا بی‌بی‌سی انجام داد، تصاویری ماهواره‌ای از این سایت و مرکز مورد اتهام منتشر کرد و این شبکه خبری محافظه‌کار، از همان منابع غربی غیرشفاف و مبهم نقل و قول کرد».

هاآرتص با تکرار ادعاهای مقام‌ها و رسانه‌های صهیونیستی درباره تحرکات ایران برای ایجاد یک محور ضد صهیونیستی در داخل خاک سوریه مدعی شد: «ایران به افزایش دارایی‌ها و توانمندی‌های خود در سوریه ادامه می‌دهد».

این رسانه در پایان می‌نویسد: «با توجه به گزارش فاکس نیوز، منصفانه خواهد بود که بگوییم، شمارش معکوس برای یک حمله هوایی دیگر در آسمان سوریه آغاز شده است».

منبع: فارس

302

کد خبر: 912592

وب گردی

وب گردی