ترامپ برای بیرون راندن دختر و دامادش از کاخ سفید دست به دامن جان کلی شد!

روزنامه نیویورک‌تایمز اعلام کرد: رئیس‌جمهور آمریکا از رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید برای ترغیب دختر و دامادش به ترک این نهاد کمک خواسته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سی ان ان، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد :دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از جان کلی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید خواسته است تا ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، دختر و دامادش، را به رفتن از کاخ سفید وادار کند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از دو نفر مطلع نوشت کاهش دسترسی کوشنر به اطلاعات امنیتی محرمانه در این هفته و نیز انتشار گزارشی مبنی بر اینکه مقامات چهار کشور گفتگوهای درباره نحوه نفوذ بر او در مباحث سیاست خارجی داشته‌اند، سبب نامیدی ترامپ از مشاور ارشد خود شده است.

نیویورک تایمز گزارش داد با این حال ترامپ به کوشنر و دخترش گفته است که آنها باید در سمت‌های خود را باقی بمانند. نزدیکان ترامپ به این روزنامه گفتند که او در مواردی اعلام کرده است که این زوج نباید هیچگاه به کاخ سفید می‌آمدند و باید از آنجا بروند.

تاکنون مقامات کاخ سفید در این باره اظهارنظری نکرده‌اند.

در همین حال سی‌ان‌ان نوشت: گفته می‌شود ترامپ شخصا از جان کلی خواسته است تا دختر و دامادش را ترغیب به ترک پست‌های خود در کاخ سفید کند.

شبکه سی ان ان به طور مستقل گزارش منتشره از سوی نیویورک تایمز را مورد تایید قرار نداده است.

بنا به گزارش‌ها اخیر سی ان ان، از زمان ورود جان کلی به بخش غربی کاخ سفید، ساختمان دفتر اجرایی ریاست جمهوری، در جولای گذشته، او از ایوانکا ترامپ به طور فزاینده‌ای نامید شده است و با سفر اخیر او به کره جنوبی و شرکت در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی موافق نبوده است.

از دیگر سو نیز، چند منبع نزدیک به این زوج به نیویوک تایمز گفتند که ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر نیز به شدت از رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید ناراحت هستند و وی را مخالف جدی حضور خود در کاخ سفید می‌دانند.

کد خبر: 912597

وب گردی

وب گردی