قاتل جوان نیکشهری شناسایی شد

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: یک مرد جوان برای پنهان‌ماندن رابطه پنهانی‌اش، نقشه یک جنایت را طراحی کرد و مردی را که از این رابطه اطلاع داشت به قتل رساند.

به گزارش ایسکانیوز، محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: یک مرد جوان در این شهرستان برای پنهان‌ماندن رابطه پنهانی‌اش، نقشه یک جنایت را طراحی کرد و مردی را که از این رابطه اطلاع داشت به قتل رساند.

دادستان نیکشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در ساعت 2 بامداد روز گذشته در شهرستان نیکشهر و متواری شدن عامل این جنایت از صحنه جرم، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری عوامل به صورت ویژه آغاز شد.

وی افزود: در این جنایت فردی با اصابت چاقو توسط قاتل که از همان ابتدای امر شناسایی شده بود به قتل می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر بیان کرد: قاتل با استفاده از چاقو یک ضربه مرگ آور به ناحیه قفسه سینه مقتول وارد می کند که بر اثر سوراخ شدن قلب، مقتول در کوتاه ترین زمان و قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت می کند.

وی با اشاره به اینکه شاهدین حاضر در محل مقتول را در حال جنایت و فرار از صحنه جرم مشاهده کرده اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص انگیزه قاتل و جلب و دستگیری وی با ارائه دستورات لازم به دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان صادر شده است.

منبع: میزان

901/900

کد خبر: 912635

وب گردی

وب گردی