«موتسارت» و «تاکسی اینترنتی» به کمک مادر پُرمشغله می‌آیند

ساخت اپیزود دوم از فیلم «تاکسی اینترنتی» با نام « multitasking mom‬‏» به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، با گذشت بیش از یکسال از فعالیت گسترده «تاکسی های اینترنتی»، فعالیت این کسب و کارها این روزها با حواشی فراوانی مواجه شده است. رضا استادی از روزنامه نگاران و فعالان حوزه فرهنگ و هنر به تازگی ساخت فیلمی سه اپیزودی درباره این کسب و کار نوپا را آغاز کرده است.

تصویربرداری اپیزود دوم این فیلم با نام « multitasking mom» پس از یک هفته تصویربرداری در «مهرشهر کرج» و «تهران» به پایان رسید. نکته جالب توجه درباره این فیلم «صامت بودن» آن است. فیلم بر اساس آهنگ «ترکیش مارش» ساخته جاودانه ولفگانت آمادئوس موتسارت روایت می شود.

داستان اپیزود دوم فیلم «تاکسی اینترنتی» با نام «multitasking mom‬‏» درباره مادری پُرمشغله است که برای سر و سامان دادن به کارهای خود از تاکسی اینترنتی استفاده می کند. «سپیده علیپور» بازیگر اصلی این فیلم است و «پارسا ملانژاد» نقش شخصیت کودک فیلم را ایفاء می کند.

این فیلم با حضور «مهدی حیدری» مدیر فیلم برداری، «حمید ساسانی» هماهنگی تولید،«احمد آقاجانی» دستیار فیلم بردار،«رسول آزاد» جلوه های ویژه تصویری و «آندیا حیدری» صدابردار ساخته شده و «مازیار کبیری» نیز تدوین آن را به عهده دارد.

استادی «نویسنده، کارگردان و تهیه کننده تاکسی اینترنتی» از سال 1375 در عرصه مطبوعات فعالیت دارد و در کنار حضور در رسانه های مختلف به عنوان روزنامه نگار و سردبیر، مدیریت روابط عمومی پروژه های مختلف تلویزیونی چون: تفنگ سرپر، مختارنامه، یوسف پیامبر، شهرآشوب، شوق پرواز، کلاه پهلوی و معمای شاه را به عهده داشته است.

ساخت چند فیلم مستند، کوتاه و تبلیغاتی و همچنین انتشار دو رمان از دیگر فعالیت های استادی در این عرصه است.

503

کد خبر: 912641

وب گردی

وب گردی