آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام در کنکور ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷ و دانشگاه آزاد اسلامی از امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۱۶ اسفند ۹۶ امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات دارند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین توکلی اظهار کرد: ثبت نام برای آزمون سراسری سال ۹۷ برای پذیرش در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اول بهمن ۹۶ آغاز شد و در روز ۱۶ بهمن ۹۶ پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند از امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور افزود: همه متقاضیان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مندرجات اطلاعیه منتشرشده در ۱۴ بهمن ماه ۹۶ نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کرده و در صورت تمایل، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون سال ۹۷ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که از امروز (یکشنبه) تا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ بتوانند در آزمون ثبت نام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت نام باید با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارت اعتباری ثبت نام خریداری کنند.

گفتنی است آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود.

204

کد خبر: 912644

وب گردی

وب گردی